-Šta si joj uradio Harry?- čula sam muški glas.
-Ništa Louis! Samo sam joj se približio i odjednom je počela da pada!- govorio je Harry iznervirano. Otvorila sam svoje teške kapke i susrela se sa dva para zabrinutih očiju.
-Jesi li dobro?- pitao je... Louis?
-Kako je to pitaš? Pa tek se sad probudila!- govorio mu je Harry iznervirano.
-Wow! Smri živce.- rekao je i izašao iz sobe.
-Šta se desilo?- pitala sam zbunjeno.
-Ne znam. Prišao sam ti i ti si odjednom počela da padaš.- rekao je. Klimnula sam glavom.
-Koji je danas datum?- pitala sam.
-30.- rekao je zbunjeno.
-A zbog toga sam se onesvestila!- uzviknula sam i udarila se po čelu. Harry me je upitno pogledao.
-Dobila sam menstruaciju, ali nisam ništa jela, pa sam se onesvestila.- rekla sam. Opet me je upitno pogledao.
-Kada dobijem menstruaciju povećava mi se apetit.- objasnila sam.
-Šta je menstruacija?- pitao je zbunjeno.
-Ne znaš?- pitala sam zbunjeno. Odmahnuo je glavom.
-Ovaj... Pa to ti je kada ti krv izlazi iz ženskog polnog organa i to traje oko pet dana, a dobijaš je na svakih mesec dana.- rekla sam. Napravio je zgroženu facu. Nasmejala sam se.
-Moraš da mi kupiš uloške!- uzviknula sam kada sam se setila da ih nisam ponela.
-Nema šanse!- uzviknuo je.
-Molim te!- molila sam ga.
-Ne.- rekao je odlučno. Prekrstila sam ruke na prsima.
-Nisi fer!- uzviknula sam ponašajući se kao neko derište.
-Žao mi je malena, ali nema šanse da ja idem da kupujem uloške!- rekao je. Malena?
-Dobro, onda ću krvariti po kući.- rekla sam. Napravio je zgroženu facu.
-Bljak!- uzviknuo je. Nasmejala sam se.
-Imaš izbor. Ili ćeš da mi kupiš uloške, ili ću da ti krvarim po kući.- rekla sam.
-Dobro! Idem!- rekao je iznervirano i izašao iz sobe. Posle par minuta sam i ja izašla iz sobe. Louis je sedeo na kauču i gledao u telefon. Harry je već otišao. Sela sam do njega.
-Hej.- javila sam se.
-Hej.- uzvratio je.
-Ovaj... Ja sam Selena.- rekla sam.
-Louis.- rekao je i nasmešio se.
-Gde je Harold otišao?- pitao je zbunjeno.
-Harold?- pitala sam sa podsmehom.
-Da. Harold Edward Styles. Svi ga zovu Harry, jer mrzi kada ga neko zove Harold.- rekao je. Pobednički sam se nasmešila. Sada znam kako da ga iznerviram.
-I? Gde je?- pitao je.
-Otišao je da mi kupi uloške.- rekla sam. Počeo je da se smeje kao lud.
-Kako bih voleo da mogu to da vidim!- uzviknuo je. Nasmejala sam se.
-I ja! Zamisli mu facu kada bude gledao koje uloške da uzme!- uzviknula sam i počela da se nekontrolisano smejem, kao i Louis. Šta ja ovo radim? Smejem se sa svojim otmičarem? Nisam normalna.
-Jel zna neko za ovaj podrum?- pitala sam.
-Podrum?- pitao je sa podsmehom.
-Pa jeste.- rekla sam i slegnula ramenima. Nasmejao se.
-Ne. Samo nas petorica.- rekao je.
-Petorica?- pitala sam zbunjeno.
-Liam, Zayn, Niall, Harry i ja.- rekao je. Ispustila sam jedno tiho ,,aha".
-Žao mi je što si u ovoj situaciji. Inače bi pričekali još, ali sada nam je novac jako bitan i ne smemo da rizikujemo.- rekao je.
-Za šta? Mislim šta je toliko hitno?- pitala sam zbunjeno.
-Pa.... Ovaj...
YOU ARE READING
DANGEROUS (Srpski jezik)
FanfictionZnam da verovatno mislite kako je ovo još jedna priča o lošem dečku i nekoj devojci koja se zaljubljuje u njega i onda ga menja i on postaje dobar dečko i bla bla bla. Ta tema je u skoro svim pričama i dosadila je i Bogu i narodu. Ovo definitivno ne...