Rose'dan:
Eyvaaaah çocuk bana doğru geliyor. Ne yapacağım ben şimdi. Buldum en iyisi Nela'nın yanına gideyim.
Ben; Nelaaa!
Nela; Ne oldu Rose.
Ben; Nela hemen gelmelisin. Şeyyyy özel!
Nela; Tamam geliyorum. Adonis sen biraz bekleye bilir misin?
Adonis; Sorun yok bir tanem sen git. Ben bir kantine uğrayacağım zaten.Nela Adonis'in yanağından öpüp beni çekiştirdi. Ayyyh😍😍😍 çifte kumrular işte bir birlerine çok yakışıyorlar.
Nela; Eeeeee ne oldu kızım hemen söylesene meraklandırma beni.
Ben; Şeyyy Nela...Tsubasa'dan:
Galiba ben kıza yaklaşmak isterken onu korkuttum. Ahhh Tsubasa ahhhh tabii ki kız kaçar. Yani bu tiple kim seni kabul etsin. Yani İzawa bilene benden daha yakışıklı. Hatta İshizaki bilene benden yakışıklı. Yok artık o kel benim ise mübarek orman gibi saçlarım var. Gevezeliğim tuttu yine. Birilerinin yanında böyle yapsam bana boş boğazlı derlerdi. Acaba yanına gitsem mi? Yok artık daha neler. O zaman kız benden iyice soğur, en iyisi ben de Wakabayashi'nin yanına gideyim. O benim ne yapacağımı bilir.
Ben; Merhaba Wakabayashi.
Genzo; Merhaba Tsubasa yoksa sende mi antrenman yapmaya geldin.
Ben; Aaaaa şeyyy hayır ben senden bir konuda yardım etmen için geldim.
Genzo; Evet seni dinliyorum Tsubasa.
Ben; Şeyyyy... Galiba ben bir kıza...Adonis'den;
Rose Nela'yı çağırınca gitmek zorunda kaldı. Acaba neden böyle bir şey oldu? Bir saniye, bir saniye o Hawk mı? Biri beni çimdiklesin lütfen. Ben rüya mı görüyorum? Hayır gerçek bu, ulan şerefsiz i* ben sana ne yapacağımı bilmiyor muyum sanıyorsun? Neyse sinirine hakim olmalıyım okuldan sonra ona hesabını veririm. Aman Allah'ım bu gördüm nedir? Ablam mı orada? Ulan bu sefer ikinizde sabrımı taşırdınız...Üzgünüm bu bölüm çok kısa oldu ama uzun yazmada becerikli değilim ve ödevlerin var. Hadi hepinizi öptüm😘😘😘.