NamJin

668 40 48
                                    

Yeni bir kurgu yazmaya çalıştım.

Umarım güzel olmuştur.
İyi okumalar.

Kim Namjoon'un malikanesinde çalışan bir kaç hizmetçiden sadece biriydim. Üç dört yıldır burda hizmetçiler arasında çalışan tek erkek çalışandım. İşimi seviyordum. Bay Kim çalışanlarına karşı her zaman kibar olmuştu. Tek sorun vardı bana da kadınların giydiği hizmetçi kıyafetinden giymemin zorunlu olduğunu söylemişti. Tabi ki de işimi daha yeni bulmuşken kaybetmemek için giymiştim. Hala daha da giymeye devam ediyordum.

Her şey çok monoton ilerliyordu. Bay Kim holdingine gidiyor. Biz evde ki işlerimizi yapıyorduk.
---
Bay Kim bu akşam evinde büyük bir parti vereceğini arkadaşlarının, çalışanlarının ve daha bir sürü insanın geleceğini söylemişti. O yüzden sıkı bir hazırlık başlamıştı.

Benim görevim büyük salonu, bahçeyi ve havuz kenarını süslemekti.  Salonun tavanına kocaman bir disko topu asmalıydım. Kaç kere denediğim hakkında hiç bir fikrim yoktu. Ağırdı. Şuan yanımda bana  yardım edebilecek kimse yoktu. Diğerleri işleriyle oldukça meşguldü. Gidip onlardan yardım isteyemezdim. Bu yüzden bir kaç kere daha deneme yapıp asmaya çalışmıştım. Ama olmuyordu. Lanet olası top tavanda durmuyordu ve ben zaten çıktığım merdiven de zor dururken olmaması daha da sinir bozucuydu.

Son çare Bay Kim'di. Onu da rahatsız etmek istemezdim ama yapabileceğim başka bir şey yoktu.

Genelde işi yokken yatak odasında oturur kitap okurdu. Büyük ihtimalle şuan da öyleydi. Kapısının önüne gidip üç kere tıklattım. "Gir" sesini duyup içeri adımladım.

"Efendim salonun süslemesini yapıyorum ama asmamı söylediğiniz disko topu çok ağır ve bir türlü sabit durmuyor. Eğer.."

Daha cümlemi bitirmeden araya girmişti. "Tamam Jin sorun değil sen git ben geliyorum."demişti.
"Teşekkür ederim efendim." deyip odadan çıkmıştım.

Kısa bir bekleyiş ardından Bay Kim salona gelmişti. Önce bana nasıl yaptığımı göstermemi söylemişti. Merdivene çıkıp topu her zaman ki gibi asmaya çalıştım. Yine olmamıştı. Bay Kim'e yapamadığımı söylemek için döndüğümde beni izlemek yerine hizmetçi kıyafeti yüzünden açıkta kalan bacaklarıma baktığını görmüştüm. "Efendim sanırım yine yapamadım." demiştim. Sesimle kendine gelip yüzüme bakmıştı.
"Ah özür dilerim Jin dalmışım."

"Önemli değil efendim ama artık şunu assak mükemmel olur diye düşünüyorum." Dememle hafif kafa sallayıp inmem için kenara çekilmişti.
Benim yerime merdivene çıkıp topu elimden almıştı. Topu asmaya çalışırken gerilen gömleğinden belli olan kol kasları çok enfes bir görüntü ortaya çıkarıyordu.  Bay Kim ilk geldiğim günden beri dikkatimi çekiyordu. Yakışıklıydı. Zekiydi. Her işte başarılıydı. Her zaman herkese saygılıydı.

Daha önce hiç sevgilisi olup olmadığını sormamıştım. Sanırım yani olsaydı illa evine getirirdi diye düşünüyordum. Sormak istiyordum acaba terslermiydi? Sormadan bilemezdik.

"Efendim bir soru sorabilirmiyim?"

"Tabiki de Jin."

"Efendim acaba bir sevgiliniz var mı? Şey yani yanlış anlamayın sadece daha önce hiç bir kızı evinize getirdiğinizi görmedim o yüzden soruyorum."

"Hayır Jin bir sevgilim yok ve emin olabilirsin ki eğer bir sevgilim olsaydı kesinlikle kız olmazdı."demiş ve göz kırpıp merdivenden inmişti.

"Evet, oldu."

"Oh efendim teşekkür ederim tekrardan."

"Önemli değil Jin eğer başka bir şeye de ihtiyacın olursa nerde olduğumu biliyorsun." Demiş arkasını dönüp gitmişti. Arkasından baka kalmıştım. Bana resmen ima da bulunuyordu. Kesinlikle kızarmış olmalıydım.

O imalı olayın üstünden bir kaç saat geçmişti. Hala utanıyordum. Herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.

Karşılama işi de bana düştüğü için kapının girişinde bekliyordum. Gelenlerin çantalarını veya paltolarını alıyordum.

Bay Kim aşağıya misafirlerin yanına inerken beni görmüş ve yanıma gelmişti.
"Hey Jin sen neden hala böylesin. Bu akşam senin parti de yanımda olman gerektiğini söylemiştim. Sana haber vermediler mi?"

"Hayır efendim. Beni buraya koydular ve hepsi gitti."demiştim.

"Tamam. Şimdi git üstünü değiştir. Yanıma gel bu akşam beraber olacağız. Malum biliyorsun bir sevgilim yok destekçim olarak yanımda olmalısın."

"Tabi efendim. Hemen hazırlanıp geliyorum."

Elimde ki bir kaç paltoyu daha astıktan sonra odama yönelmiştim. Ne giymeliydim. O bir iş adamıydı. Eğer beni yanında istediyse güzel bir şeyler giymeliydim. Kırmızı bir gömlek üstüne siyah bir ceket altına da siyah bir pantolon giymiştim. Hazırdım. Bay Kim'le yanyana durmaya ve beni sevgilisi olarak tanıtmasına her ne kadar hazır olmasamda..

 Bay Kim'le yanyana durmaya ve beni sevgilisi olarak tanıtmasına her ne kadar hazır olmasamda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet arkadaşlar normalde oneshot olacaktı. Ama daha fazla uzatmak istemediğim için ikinci bir bölüm yaptım.

Sizi seviyorum.

HİZMETÇİ |  NamJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin