2/2

642 40 27
                                    

Devamkeeeeee

Saatler birbirini kovalıyordu. Ben şok üstüne şok geçirirken Bay Kim her şey normalmiş gibi davranıyordu. Yanına kim gelse beni soruyor o da beni sevgilisi olarak tanıtıyordu. Sarhoş olduğu için böyle davranıyor diye düşünüyordum.

--

Parti yavaş yavaş bitiyordu. Herkes dağılmaya başlamıştı. Bay Kim ortalıklarda görünmüyordu. En son bana odasına gideceğini söyleyip yanımdan ayrılmıştı.

Diğerlerine ortalığı toplaması için yardım edecektim ki telefonuma gelen mesajla elimdekileri bıraktım.

Bay Kim:
Jin acilen yanıma gelmelisin önemli bir konu acele et. Lütfennn~

Bay Kim'in attığı mesaj tuhaftı. Ama fazla sorgulamadan odasına doğru gitmeye başlamıştım.

Kapıyı tıklatmadan önce içeriden gelen sesi dinlemeye başlamıştım. Müzikle karışık inleme sesleri geliyordu. Kapıyı tıklattıktan sonra Bay Kim'in inlemeleri arasından
"Ge-geell" demiş ve müziği kapatmıştı.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde gördüğüm manzarayla hemen gözlerimi kapatıp arkamı dönmüştüm. Bay Kim çıplak bir şekilde kendini çekiyordu. Önemli konu dediği bu muydu? Cidden.

"Bay Kim sanırım yanlış bir zaman da geldim özür dilerim."

"Ha-yır Jin ç-çok doğru bir zamanda geldin. L-lütfen yardım et. Yaklaşık bir saatten b-beri boşalmaya ç-çalı-şıyorum ama olmuyor."

"Efendim bunu yapamam. Bu yanlış.."

" Jin ya gelip beni o sıcak ağzının içine alırsın ya da git bavullarını topla."

Ah cidden beni tehdit ettiği şeye bak. Resmen ona ağız işi vermem için beni kovmakla tehdit ediyordu.

Evet sanırım bunu yapmak zorundaydım. Üstümde ki ceketi çıkartıp yere doğru bıraktım. Bay Kim dikkatlice ne yapacağımı izliyordu. Yavaşça yatağın üstüne çıkıp bacaklarının arasına girmiştim.

"Efendim ellerinizi çekin ki işimi daha iyi yapabiliyim."

Dememle ellerini çekmişti. Penisi morarmaya yüz tutmuştu. Cidden nasıl bu hale gelmişti.

Ucunu ağzıma almamla Bay Kim'den küçük bir inleme firar etti. Kendisi aslında en başından beri dikkatimi çekiyordu. Ama patronumdu sonuçta yani.

"Jin si-siktir çok iyisin. Her zaman ki gi-bi."

"Mmmh mmhh"

Konuşmak istesemde ağzımdan sadece boğuk sesler çıkmıştı.

Her zaman ki gibi mi? Ne dediği hakkında bir fikrim yoktu.

"Seni düşünerek kendimi çekmekten sıkılmıştım. Resmen şuan hayalim gerçekleşiyor."

Bay Kim az önce resmen itiraf etmişti. Beni mi düşlüyordu? Ah hadi ama Bay Kim ciddi olamazsınız ben sadece bir hizmetçi parçasıyım. Aklımı okumuş gibi konuşmaya başlamıştı.

"Bak ne düşündüğünü tahmin edebiliyorum. Se-senin bir hizmetçi ol-man hiç bir şeyi değiştirmez. Seni en başından be-beri yanımda olarak düşündüm. Bugün herkese sev-gilim olarak tanıtmamda ki amaçta tamamen buydu. Seni erkek olmana rağmen işe almam, saçma ama o hiz-hizmetçi kıyafeti giyme zorunluluğu koymam tamamen öylesineydi. Belki gitmek istersin ve benim sa-sana daha fazla bağlanmamı engellerdi."

Islak bir sesle penisinden ayrılmıştım. Öylece yüzüne bakıyordum.

"Bay Kim resmen az önce bana aşık olduğunuzu söylediniz. Bu güzel bir şey ama sanırım benim duygularım sizin kadar değil. Benim ki bir hoşlantı. Size sizin bana verdiğiniz kadar büyük bir aşk verebilirmiyim bilmiyorum."

"Jin hiç önemli değil aşk denilen şey zamanla olur. Eğer zaten cidden olacaksa eninde sonunda olur. Ben eminim bana ve sevgime benim kadar severek eşlik edeceğine eminim.."

Diyecekleri bitince ağız işi vermekten kızaran dudaklarıma yapışmıştı. Karşılıklı derin bir öpüşme başladı. Ellerimi o hep dikkatimi çeken kol kaslarına koymuştum.

Bay Kim ise üzerimde ki kırmızı gömleğin düğmelerini çözüyordu.

Yazar'ın ağzından:

Namjoon Jin'in üstünde ki gömleği çıkarttığı gibi bir köşeye fırlatmıştı. Sıra pantolonuna geldiğinde Jin'den izin almak istemişti. Çünkü bu Jin için ani bir şeydi.
Jin'in gözlerinin içine bakıyordu. Jin ne demek istediğini anlayınca kafa sallamıştı.

Namjoon aldığı izinle beraber anında pantolonu ve iç çamaşırını çıkartmıştı. Jin'i uzun zamandan beri burada yanında bu şekilde hayal etmişti ama Jin hayallerinden daha güzeldi.

Jin'i yatağa yatırıp üstüne çıkmış ve boynuna doğru yola koyulmuştu. Jin inliyor Namjoon'un saçlarından tutup kendisine daha çok bastırıyordu.

Namjoon'un ağzından:

Benim için unutulmaz bir gece olmaya devam ediyordu.

Daha fazla durmak istemiyordum. Jin tamamen benim olsun. Ona sadece ben sahip olayım istiyordum. Arkasını dönmesini sağlamıştım. Kalçasını havaya kaldırmış ve deliği ortaya çıkmıştı. Önce bir parmağımı içine yollamıştım.

"Bay Kim l-lütfen ya-yavaş olun."

"Ah Jin bebeğim ne kadar da  hassassın. Merak etme canını çok yakmamaya çalışacağım."

Deneyecektim. Ona zarar vermek istemezdim. Alışmaya başladığını anladığım zaman ikinci parmağı da içine itmiştim. İnlemeleri artmıştı.

Hayatımda duyduğum en güzel şarkı gibiydi onun ağzından çıkan her kelime ve inleme sesi.

Kısa bir süre sonra işin içine üçüncü parmağımı da katmıştım. Yüzüne yaklaşıp

"Geçicek güzelim geçicek merak etme."

Demiştim. İyice genişlediğini anladığımda parmaklarımı içinden çekmiştim.

Kendimi bir kaç kere çektikten sonra deliğine konumlandırdım.

Jin'in ağzından:

Girişimde hissettiğim penisle kendimi kasmaya başlamıştım.

Yavaş bir şekilde kendini içime itiyordu. Acıyordu. Ama ses çıkarmayacaktım. Sonradan verecegi zevki sonuna kadar tatmak istiyordum. 

Komple içime girdiğinde alışmam için zaman vermişti. Alıştığımı belli etmek için kalçamı hareket ettirmeye başlamıştım. Anlatmak istediğimi anladığı zaman yavaş bir biçimde ileri geri yapmaya başlamıştı.

"Jin güzelim siktir ço-çok iyisin. Bakir deliğin beni içi-içine almak için yaratılmış sanki."

"Na-Namjoon bu bu çok iyi his-hissettiriyor lütfen hız-hızlan."

Hızını arttırdıkça daha da zevk almaya başlamıştım. Penisim zorlanıyordu. Elimi penisime atıp kendimi çekmeye başlamıştım.

İki taraftan da gelen zevkle kendimi elime bırakmıştım. Namjoon da kısa bir süre sonra içime gelmişti.

Bu mükemmeldi. İlkimi patronuma vereceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Ama olmuştu işte ve bundan sonraların hepsi de Bay Kim'e ait olacaktı..

Eveeeet bitti.

Umarım beğenirsiniz. Elimden geleni yazmaya çalıştım.

Sizi seviyorum.😊💜

HİZMETÇİ |  NamJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin