Midoriya bir süre denize baktı, şiddetli bir rüzgâr saçlarını savururken bir yandan boyundan bile yüksek olan dalgaları izliyordu...
Telefonu kapalıydı, kimsenin kendisine ulaşmamasını istemişti.
Bir hayli sarhoştu etrafındaki hiçbir şeyi seçemiyordu denize yakın bir kayalığa oturmuş etrafı izliyordu sadece, kafasının içinde ise dönen bir müzik vardı adeta. Ona Todoroki'yi hatırlatıyordu... Sevdiği adamı hatırlatıyordu.
Ayağa kalkıp bir süre daha etrafına bakındı, dalgalar şiddetlenmişti. Bakışlarını gökyüzüne çevirdi kara bulutlar gökyüzündeki yıldızları görmesini engelliyordu bu yüzden kaşlarını çattı kısa boylu çocuk bu bir hayli onu sinirlendirmişti.
Kafasının içinde dönen şarkının sesi daha da fazlalaştığında o an sadece etrafında dönerek dans etmek istemişti, yeşil saçlı çocuk. Gözlerini kapatıp kollarını açtı ve rüzgarın iliklerine kadar ulaştığını hissetti, Todoroki şu an burada olsaydı kendisi için ne kadar endişelenirdi kim bilir...
Ayakları sekiz çizercesine dans etmeye başladığında bedeni hem sarhoşluğunun hem de şiddetli rüzgârın etkisiyle sallanıp duruyordu, hoşuna gitmişti bu... Özgür olduğunu hissettiriyordu.
Yağmur yeşil saçlarınu ıslatıyordu, ama kendisi delicesine kahkaha atıyordu. Daha önce hiç bu kadar özgür hissettiğini hatırlamıyordu, aniden ayakkabısının bağcığına bastığında ayağının kaydığını anlaması uzun sürmemişti.
Boşlukta bedeni geriye doğru süzülürken tek dileği şu anda Todoroki'yi son kez görmekti, gözlerine tekrardan doyasıya bakmak istiyordu.
Sırtı soğuk suyla buluştuğunda nefesini tuttu Midoriya, dalgalar onu sürüklüyordu ve dibe doğru batıyordu. Kurtulmak istemiyordu, çünkü hayatı boyunca boşa yaşadığını düşünüyordu. Bu bir kurtuluştu onun için elbet bir gün Todoroki'yi tekrardan bulacaktı.
Aniden nefesini bıraktı ve suyun tüm hücrelerine işgal etmesine izin verdi, üşüyordu. Soğuktan vücudunun morardığına emindi, elbiseleri ağırlaşmıştı çırpınsa da suyun yüzeyine çıkamayacağını biliyordu.
"Hoşçakal Todoroki." diye fısıldadı sadece yeşil saçlı çocuk suyun kendisini boğmasına izin verirken vücudu refleksle çırpınmaya başlamıştı, ve nefes alamıyordu sadece batıyordu...
Bedeni bir süre sonra hareket etmeyi bıraktı Midoriya'nın artık her şey tamamen bitmişti...
Geriye ise sadece Todoroki'nin gösyaşları kalmıştı.
...
Midoriya'nın nasıl öldüğüyle ilgili bir bonus episode yapmayı düşünüyordum birkaç aydır sonunda toparlayıp yayımlayabildim. Kitabı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. <3
Bu arada ilginizi çekerse diğer kurgularıma da bakmanızı öneririm. MFKFMSLKFÇDLSÖSŞSÖ
Yeni kurgular yazmaya devam edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beach · Tododeku
Fanficshotodoroki: Seni o sahilde ilk gördüğüm an gözlerine kapılıp gideceğimi biliyordum. 「todoroki shoto x midoriya izuku」 . . |angst içerir ⚠ 「tododeku içinde #11 / 040221」 「angst içinde #102 / 090321」