1 évvel később.........
-Draco,képzeld?!Mondta Hermione miközben leült Draco elé.
-Miaz Mione?
-Most halottam hogy,anyukád és anyukám arról beszélnek hogy, a nyár végén megyünk a Roxfort nevezetű Boszorkány és Varázsló képzőbe.
-Mi tényleg? Anya mesélt már Roxfortról hogyha nagyobbak leszünk akkor oda megyünk. De, nem gondoltam volna hogy ez ilyen hamar bekövetkezik.Mosolygot Draco Mionéra.
-Tényleg? És mit mesélt róla?
-Azt hogy, 4 ház van, a Mardekár,Griffendél,Hollóhát, és a Hugrabug,mondta még ,hogy mi a Mardekárba fogunk bejutni mert az én családom meg a te családod is már év százodok óta a Mardekárba került és ők is azok voltak.Ott lesz még a keresztapám Piton Bácsi is.
-Oh,de jó hogy Piton is ott lesz. És mit fog tanítani?
-Bájitaltant fog tanítani.Abba biztos hogy jók leszünk mert mikor vigyáz ránk mindig a bájitalairól kérdezgetünk.Röhögte Draco,miközben Mionét az ölébe ültette.
Mione erre csak mosolygott, és át ölete Dracot miközben az, ölében ült.
-Hermione?Nézett fel Draco miközben ölelte Hermionét.
-Igen,Draco?
-Ugye ha, elmegyünk a Roxfortba akkor ugyanúgy legjobb barátok leszünk?
-Nem Draco,utálni foglak téged foglak a legjobban gyűlölni. Nezét szomorúan Hermione alig vissza tartva a röhögést.
-Mi?? Most ezt, komolyan mondod? Nézett Draco illyedt arcal Mionéra.
-Dehogy Draco csak, vicceltem ne haragudj.Nyomott egy puszit Draco homlokára.-Kérlek ne, haragudj.-Haragszol?
-Talán egy kicsit.De a puszi jól esett.Kacsintott Draco.-Jól jönne még egy de, nem a homlokomra hanem a számra.kacsintott még egyet Draco Hermionéra.
-Na látom,jobban vagy.Boxolt egyet a karjába Draconak. És egyre közelebb hajolt Hermione Draco arcához,mikor már 1-2 centi választotta el egymástól a szájukat akkor Hermione gyorsan el húzzodot és csak az, arcára adott egy puszit. Draco ezen a cselekedeten nagyon meglepődöt és most rajta volt a sor hogy vissza adja ezért,mikor már felálltak mind a ketten és sétált volna el Mione akkor, Draco vissza húzta úgy hogy minda ketten egymásra estek a földre ekkor, Draco Hermionéra nézett és megpuszilta a száját, kacsintott egyet és ott hagyta a megszeppent lányt. És elkönyvelte hogy ez a csínyt ő nyerte.
|| Remélem tetszet ez a rész. A következő részben már a Roxfortba indulnak.Puszi!||
YOU ARE READING
Végzetekig~Dramione ff. Szünetel
Fanfiction-Hermione Granger,egyik legnemesebb aranyvérű családból származik.Harry Potter fő ellensége és, egyben a Mardekár hercegnője.Szülei Voldemort hű követői ahogy a Malfoy család is.Vajon Hermione és Draco is halálfaló lesz? -Szeretlek, örökre és míg v...