☾︎ℱ𝒪𝒰ℛ☽︎

240 8 3
                                    

                 
                      《Hermione》

2 évvel később

Most kezdem a 3. évet a roxfordba.
A nyár alatt elég sokat változtam külsőleg.Eddigi sötétbarna göndör hajamból mostanra fekete szinű egyenes hajam lett mivel már untam az eredeti hajszínemet.
A nyár nagy részét kviddicsezéssel
töltöttem,rengeteget gyakoroltam és ennek meg is lett az eredménye eddigi bendőmből kocka hasam lett,najó viccet félre térve. Amúgy tényleg olyan lett a hasam,azért gyakoroltam ennyit hogy megmutassam hogy a csapatban van a helyem mivel az eddigi 2 év alatt elég sokszor megkaptam azt hogy csak azért vagyok a csapatba mert Draco a legjobbarátom de, úgy érzem sikerülni fog megmutatni mire vagyok képes.
Leginkább Dracoval tartottam a kapcsolatott de, sokszor leveleztet Pansyvel és Blaisel.Most éppen Dumbledor szokásos szövegét hallgatjuk .

-Draco? Fordulok felé.Elég sokat változott ő is a haja nincsen hátra nyalva hanem simán beszárítva,a nyár alatt hatalmasatt nőtt nagyon izmos lett. Be kell valjam még jóképűbb lett nem csoda hogy a mardekár hercege.

-Hm? Mondja Draco.

- Mikor lesz a Kviddics válogatás?

-Holnap lesz de, nyugi már minden évben eddig izgultál és mindig bekerültél szóval nyugi !

-Oké.Mondom

-Hermi?kérdezi tőlem Pansy.

-Igen?kíváncsi vagyok mit kérdez.

-Tudod nekem megigértél valamit elsőben.Fhú jól kezdődik mit igérhettem neki.

-És mit igértem?

-Azt hogy elmondod ki jön be fiúk között,szóval hallani akarom ki tetszik?!

-Hát majd vissza térünk 2 év múlva.
Röhögtem.

-Na mondjad Hermione megigérted és tudod hazudni csúnya dolog!

-Hát ha nagyon muszály akkor nem néz ki rosszul Adrian Pucey .

-Mi?? Pucey hát nem néz ki rosszul az tény de ezen  meglepődtem azt hittem azt mondod hogy Draco.
Néz rám szomorúan Pansy.

-Hát nem Draco csak a barátom még ha tetszene is Draco biztos nem érezne így.Mondtam de, ekkor még azt hittem ez a legnagyobb bajom míg kiderült.......

••••••••••••••••••••••••
B






Végzetekig~Dramione ff.  SzünetelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora