T$W$O

292 10 2
                                    

Augusztus 31. Reggel .

Végre elérkezett a várva várt nap.Hermione és Draco izgatottan várta hogy,elindulhassanak. Már a 9 és 3/4-dik vágánynál köszöntek el,szüleiktől.


-Vigyázz magadra Draco!És Mionéra is ,mindig együtt legyetek!
Ölelte magához,fiát Narcissa.

-Renben Anya!És elindult Hermione felé.


-Vigyázz magadra Hermione!És Dracora is!Mondta Jane.



-Oké Anya!Nézd már,jön Draco!Szia Anya,majd írok levelet ha megérkeztem.És elindult Dracohoz.

-Szia Draco!Már hiányoztál!Ölelte meg Mione Dracot.


-Szia Mione!Te is nagyon.Mikor elváltak az ölelésből megfogták egymás kezét és elindultak a vonathoz.Mikor felszáltak kerestek egy üres kupét és leültek.


-Láttad te is Mione,Weasleyt meg Pottert?-Nem is tudtam hogy ide jönnek.Szorult ökölbe a keze Draconak.Mert hát nem túl jó viszonyuk volt Weasleyvel meg Potterrel.Akkor találkoztak előszőr mikor, Kviddics edzés volt és elkezdett az két bestia is járni rá, mozdultak Mionéra ami Draconak nagyon nem tetszet és,utána Potter elkapta a cikeszt pont amikor vége lett a meccsnek és ebből nagy balhé volt.Draco és Potter csunyán össze verekedtek vagyis inkább Draco egyet behúzzot Potternek és az meg elájult és eltört az orra.


-Láttam Draco!De,ne aggódj nem érdemli meg az a két ördögfajzat hogy 
Ideges legyél miattuk.
Fogta meg a kezét ami ökölbe volt szórítva de, ahogy megfogta Mione Draco el lazúlt.

-Köszönöm,Mione!És megölelte Hermionét.

De ekkor nyitottak be és, bejött rajta egy lány és, két fiú.

-Bocsánat bejöhetünk?Szólaltak meg mind a hárman egyszerre.

-Igen persze.Mondta Draco és Hermione egyszerre.

-Sziasztok a nevem Pansy Parkinson.A két fiú Blasie Zambini és Theodor Nott .

-Sziasztok! Az én nevem Hermione Granger és ő itt Draco Malfoy.


Közben leültek Pansy,Blasie és Theo Mione és Draco elé.

-Melyik házba szeretnétek menni?
Szólalt meg Hermione.

-A Mardekárba.Szólaltak meg egyszerre.-És ti?

-Mi is a Mardekárba.Szólalt meg Draco.

-Milyen Vérűek vagytok?Szólalt meg Draco.

-Mind a hárman aranyvérűek.Mondta Blaise.-A tiéteket megse kérdezem mert mindenki hallot már a Granger és a Malfoy családról ti vagytok a legnemesebb vérűek.Mosolygot Blaise Hermionéra és rá kacsintott.Draco ideges lett.Hermione észre vette hogy Draco ideges ezert megfogta Draco kezét és megszorította hogy nyugodjon le.

-Ti miért fogjátok egymás kezét?Kérdezte Blaise

-Hát csak tudod izgulok és ennyi.
Mondta Hermione.

-Aha értem.Mosolygott Blaise.

-Én is mikor izgulok vagy félek akkor megfogom Theo kezét.Magyarázta Pansy.

Ekkor szólalt meg a síp hogy megérkeztek.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztook! Itt a kövi rész, remélem tetszik!pussziiii.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Végzetekig~Dramione ff.  SzünetelWhere stories live. Discover now