Who We Are

70 1 0
                                    

In this book, we'll post every news about this account, the books, the contest, etc. That's why we advise you to add this book to your library because we'll not post a lot of announcements as nobody really reads them and like that, you'll be aware of everything! Now, we wrote a little presentation of each one of us so that you can know better the persons behind this account!

━━━━━━━༺۵༻━━━━━━━

✎___Ⓜⓞⓞⓝ ⓘⓢ... 

𝑶𝒌𝒂𝒚... 𝑺𝒐... 𝑯𝒊, 𝑰 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔? 𝑰'𝒎 𝑴𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒌𝒂  Sweetie_Granger. 𝑻𝒐𝒅𝒂𝒚, 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒕𝒓𝒂𝒐𝒓𝒅𝒊𝒏𝒂𝒓𝒚 𝒃𝒍𝒊𝒔𝒔 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒃𝒖𝒍𝒐𝒖𝒔 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏! 𝑭𝒊𝒓𝒔𝒕, 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝑨𝑴 𝒕𝒉𝒆 𝑺𝑨𝑹𝑪𝑨𝑺𝑻𝑰𝑬𝑺𝑻 (𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒏𝒐𝒘 𝒐𝒏, 𝒊𝒕 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒂 𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒘𝒐𝒓𝒅 𝑿𝑫) 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒐𝒘! 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒂𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒂𝒓𝒚, '𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 (𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒊𝒔 𝒂 𝒎𝒊𝒔𝒅𝒆𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒚.... 𝑿𝑫) 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒔𝒃𝒆𝒆 (𝒇𝒍𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒊𝒔𝒄 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉) 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒊𝒗𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒄𝒆 (𝒌𝒏𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒕 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒄𝒕𝒔... 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒕, 𝑰'𝒍𝒍 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒕 "𝑴𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝒇𝒖𝒏𝒏𝒚 𝒃𝒐𝒚"! 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒂𝒓𝒄𝒂𝒔𝒕𝒊𝒄 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝑿𝑫 )


𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒄𝒉𝒆𝒎𝒊𝒔𝒕𝒓𝒚, 𝒃𝒊𝒐𝒍𝒐𝒈𝒚, 𝑺𝒑𝒂𝒏𝒊𝒔𝒉, 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈, 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒏𝒅 𝑬𝒏𝒈𝒍𝒊𝒔𝒉! 𝑶𝒐𝒑𝒔- 𝑰 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚, 𝑰'𝒎 F𝒓𝒆𝒏𝒄𝒉 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌 𝑬𝒏𝒈𝒍𝒊𝒔𝒉 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒇𝒍𝒖𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒍𝒆𝒕'𝒔 𝒔𝒂𝒚 75%... 𝑰'𝒎 𝒂𝒏 𝒂𝒎𝒃𝒊𝒗𝒆𝒓𝒕, 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒇𝒖𝒏𝒏𝒚 (𝒊𝒕 𝒅𝒆𝒑𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒍𝒊𝒈𝒏𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒐𝒌𝒊𝒆 𝒑𝒂𝒄𝒌𝒆𝒕𝒔 𝑿𝑫), 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒆𝒎𝒐𝒋𝒊𝒔, 𝒎𝒊𝒔𝒔-𝒌𝒏𝒐𝒘-𝒊𝒕-𝒂𝒍𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒑𝒐𝒑𝒖𝒍𝒂𝒓, 𝒃𝒊𝒈 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒍 𝒉𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒂𝒌𝒂 𝒍𝒊𝒍 𝒃𝒓𝒐 𝑻-𝑻, 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒍𝒂𝒕𝒆.

"𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒅𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚 𝒎𝒆, 𝒂𝒊𝒎 𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒂𝒊𝒍 : 𝒃𝒆 𝒔𝒖𝒓𝒆 𝒐𝒇 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖" ~ 𝑬𝒎𝒑𝒕𝒚_𝑺𝒌𝒚

━━━━━━━༺۵༻━━━━━━━

✎___ᴹᵃʳˢʰᵐᵃˡˡᵒʷ ⁱˢ...

ʜᴇʟʟᴏ ꜰᴇʟʟᴏᴡ ʜᴜᴍᴀɴꜱ! (*ᴄʀɪɴɢᴇ* ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀꜱ ᴄʀɪɴɢᴇʏ) ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴍᴀʀꜱʜᴍᴀʟʟᴏᴡ ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴍᴀɪɴ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ɪꜱ xXDaBobaGirlXx. ᴍʏ ꜰᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ꜱᴜʙᴊᴇᴄᴛꜱ ᴀʀᴇ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ, ᴀʀᴛ, ᴀɴᴅ ᴍᴀᴛʜ. (ᴛʜᴇʀᴇ'ꜱ ᴀ ʟᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏᴏɴɢ ꜱᴛᴏʀʏ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴡʜʏ ᴍᴀᴛʜ ɪꜱ ᴏɴ ᴛʜᴇ ʟɪꜱᴛ.) ɪ'ᴍ 100% ɪɴᴛʀᴏᴠᴇʀᴛ ᴀɴᴅ ᴍʏ ꜰᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ɪꜱ ᴘᴜʀᴘʟᴇ. ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʏᴏᴜɴɢᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ᴡʜᴏ ɪꜱ ᴘᴜʀᴇ ᴇᴠɪʟ. ɪ'ᴍ ꜱᴜᴜᴜᴜᴜᴘᴇʀ ᴀɴɴᴏʏɪɴɢ. (ꜱᴏʀʀʏ, ɪᴛ'ꜱ ɪɴ ᴍʏ ʙʟᴏᴏᴅ.) ᴀɴᴅ...ᴜᴍ...ɪᴅᴋ ᴡʜᴀᴛ ᴛᴏ ᴡʀɪᴛᴇ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ ꜱᴏ ᴊᴜꜱᴛ ᴄʜᴇᴄᴋ ᴏᴜᴛ ᴍʏ ʙɪᴏ ꜰᴏʀ ᴍᴏʀᴇ :) ᴍᴀʀꜱʜᴍᴀʟʟᴏᴡ -> ᴏᴜᴛ

ᴘ.ꜱ. ɪ'ᴍ ᴀ ꜱᴛᴀᴛɪᴏɴᴇʀʏ ᴀᴅᴅɪᴄᴛ ᴡʜᴏ ᴅᴏᴇꜱɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ʙᴇɪɴɢ ᴀᴇꜱᴛʜᴇᴛɪᴄ. ᴅᴇᴀʟ ᴡɪᴛʜ ɪᴛ

#LGBTQ+ #BLM #StopFitzHate #Weirdo #BullyFreeZone #ImDefinitelyNotAProcrastinator #SaveThePlanet #WeAllMatter #DreamBigWorkHard #AutismAwareness #BeYourOwnBoss #WriteYourOwnStory #YouArePowerful #DoItAnyway #WomenWhoDo #Feminist #YesAllWomen #DefeatCorona #CongratulationsYou'veReachedTheEnd

━━━━━━━༺۵༻━━━━━━━

✎___Rain is... 

I am le frog. lol Idk why tho. My name (here) is Rain, and I despise mushrooms. Rain is better with friends or all alone. Yea those are opposites but idc. I'm super weird and random (you've probably guessed by now). I am a book addict. I can also draw relatively well, but please keep paint far far far FAR away from me. I. Freaking. Hate. Paint. I despise it. Utter loathing. 

My sister is demon spawned. I swear on the River Styx. That dam child has injured me more times than I've injured myself (and that's saying something, I'm worse than Sophie Foster) I'm overly emotional. I was crying for several days after Unlocked. I cry every time I read Warriors. I'm super sarcastic, weird, klutzy, and I freaking love onesies. UmbrellasOverhead :)

MY PRECIOUSSSSSSSSSSSSSS (obsessed with LotR. Very much so)

━━━━━━━༺۵༻━━━━━━━

✎___𝕽𝖆𝖛𝖊𝖓 𝖎𝖘...

⭒ Hey, y'all! I'm Raven aka Zbooks202
⭒ I, like Marsh, also like math. To me, it is fascinating but everyone has their own opinions :).
⭒ I like '70s, '80s, '90s rock, and pop, and some 21-century rock but I DO NOT like modern pop so please don't mess that up, thanks! :)
⭒ I love emoticons :D xD 
⭒ 𝓯𝓸𝓷𝓽𝓼 𝕒𝕣𝕖 𝙖𝙢𝙖𝙯𝙞𝙣𝙜. But I don't feel like writing all of this in another font :P. 
⭒ Introvert (kind of an ambivert... not really). Reader. Writer. Cabin 7. Ravenclaw. Conjurer and Inflictor. 
⭒ I support BLM, LGBTQ+, all religions, and abortion. Feel free to PM :)
⭒ Uhh, that's all! Bye for now, y'all!
    ⭒ I say y'all a lot xD 
⭒ Hashtags:
    ⭒ #BLM #WomensRightsAreHumanRights #AutismAwareness #OneVoiceManyChildren #LoveIsLove #BeKind #LetsStopBullying  #TheresNoPlanetB #SaveThePlanet #PleaseBeNiceToUs2021 #Pro-choice #SaidIsDead #StopFitzHate (though I ship Sokeefe)  #HestiaFanClub #MultiShipperProblems #YouCanLearnALotAboutMeFromTheseHashtags

━━━━━━━༺۵༻━━━━━━━ 


Literary NewsWhere stories live. Discover now