Uzun zamandir ney hakkinda ne dusundugumu kimseyle tartismadim . Cunku herkese gore dogru bilinen dogrudur . Dogruyu degistirmek ise yanlis . Hayattimda kocaman bir bosluk var , hic yer olmayan yerinde . Bu kadar bikmisken birden cikipta " ben geldim " diyen insanlari hic geri cevirmemistim . Cunku ben geldim demek cesaret gerektirir . Ben ise hic kimseye henuz "ben geldim " demedim . Son saatlerde , gunlerde , haftalarda , aylarda fark ettigim buyuk bi yara var . kimse ben gibi degil . herkes dogru insani aramakla ve etraftakileri sorgulamakla mesgul . halbuki insan kusuruyla , kusursuz sevmeli . herkes sarkici , herkes sair , herkes yazar, ve herkes yanliz . ama herkes de yanlis . o zaman ne anlami var sevmenin ? Ben sevdigim adami iyilestirmeyeceksem ne anlami var tabipligin ? Yarali insan anlar sevgiden ama öc almak ister her zaman . yara birakandan degil sadece ,ona gelen her sevenden . oysa ki seven yaralanmak icin ben geldim demez . dedigim gibi cesaret isidir gelmek . gitmekden daha zordur . belki sevmekden de .. Ama yarali insana denk gelen herkes yaralanir ve sonra kendine gelenleri yaralar . virus gibi cogalir ve yanlis oldugunu bile bile yapilir . yaptiklari siradanlastigi icin uzun sevgiler garip gelir herkese . formulleri ne acaba , yoksa rol mu yapiyorlar diye dusunulur . oysa belki de uzun sevenler hic yara almamislardir . anlicaginiz yaralilarin yara sarabildiklerini soylerler ve bu yuzden de en guzel onlar sever derler ama unuttuklari bir sey var . yaralananlar nerenin en cok aciticagini da bilir . ben kimseye bas geri demedim . ama gelen ve sevenlerden de cok sey ogrendim . o yuzden kimseye " ben geldim " demiyorum . cunku gittigim insan benden sonra bir daha kimseyi sevemeyebilir , oyle yaraliyim . kimsenin icindeki masum sevgiyi kuflendirmek istemem o yuzden de ben kendi kendime yaralarimi sarmayi deniyorum . belki yaralarim iyilestikten sonra bi yarasizla karsilasirim ve sizin dogru olanin disinda olan yanlis dogrumu bulurum . yaralarim iyilesene kadar yerdeyim ama sonra butun yara birakanlarin diz cokusunu izlicem . ve sonra dicem ki , " BEN GELDİM ."