~ Begining (pt.1)~

28 0 0
                                    

kısa bilgilendirme

_ jimin burada 16 yaşında

* mint*

Hala gözlerine inanamıyordu... onu bu şekilde görmeyi beklemiyordu

.

.

.

Kenarları kıpkırmızı olmuş iki çift göz , vücudu artık olduğundan soğuk geliyordu.

Barın mavi ve kırmızı ışıkları arasında iki vücut, hareketsiz bir biçimde birbirlerine bakıyordu.

Pembe saçlı çocuk ifadesiz duruyordu, fakat gözlerinde akan yaşlar onun duygularını öne sürüyordu.

Elindeki kırmızı plastik bardağın içindeki içki, pembe saçlı çocuğun elinden süzülüyordu. Bardağı sonuna kadar sıkıştırdıktan sonra gözlerini; uzun boylu çocuktan ayırıp geri adımladı . Arkasına döndü, kalabalığı yararak oradan uzaklaştı.

Bardan dışarı adımladı. Elindeki bardağın elinden düşmesine izin verdi. Nefes alamıyordu, çünkü kendisi istemiyordu. Deri ceketini çıkarıp yere fırlattı. Hiç düşünmeden yürümeye devam etti. Hava çok soğuktu. Kısa kollu T-Shirt'ı ile yoluna devam etti. Hava'nın karanlık olmasına rağmen sokaktaki ışıklar her yeri aydınlatıyordu.

 Hava'nın karanlık olmasına rağmen sokaktaki ışıklar her yeri aydınlatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üşümüyordu, vücudu çok soğuktu; fakat üşüdüğünden değildi. Önünü zar-zor görebiliyordu ve başı dönüyordu. Dayanabilecek gibi değildi. Yoldan geçen bir taksiyi durdurdu. 

- Hang-Nang Köprüsü lütfen

Yaşlı adam aynadan jimin'i süzdü, fakat yapabileceği bir şey yoktu. Köprünün başına geldiklerinde adam arabayı durdurdu. Çocuk cüzdanını çıkardı , parayı verecekken yaşlı adam onu durdurdu.

- para vermene gerek yok, senden tek ricam umarım buradan sonra gideceğin yer evin olur.

Jimin gözünden yaşlar süzülmesine izin vererek;

- Teşekkürler ajusshi ( amca- korece)

Kapıyı kapattı ve taksinin gitmesini bekledi

Çantasını boynundan çıkardı , yavaş yavaş yürüyerek köprünün demirliklerine geldi ve çantasının fermuarını açtı. Telefonunu çıkardı , abisinin numarasını tuşladı;

- alo jimin-shii , amcamlar eve geldi, eğer sen de gelmek istersen bize gel birlikte yemek yeriz.

-jin hyung * sesi çok boğuk çıkmıştı

-Jimin iyi misin? senin bu saatte dışarıda olmaman gerekiyordu, neredesin alayım seni.

- jin huyng... seni seviyorum; amcamlara ve mochi* ye onu sevdiğimi söyle olur mu?

- jimin sen yine çok mu içtin?

- e Evet 

- tamam o zaman neredesin söyle alayım seni

<~The Backstage Of Love~>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin