~ chapter two ~

10 1 3
                                    


Jjk_0130

park jimin?


pjm_jm13_

evet?


menajerim sana mesaj atmamı söyledi

şu gala şeysinde makyözüm olacakmışsın


evet haberim vardı


kolay gelsin o zaman


sağol ?


Jimin telefonunu kapattı, bu çocuk çok salaktı. Ya da çok işi vardı birşey yazması gerekiyordu. "Neyse" diyip geçiştirdi.

Jimin kalabalık ortamları sevmiyordu, ve galada; sahne arkasında ne yapacağını bilmiyordu. Bunu düşündükten ( +biraz cips yiyip 1 dizi bitirdikten ) sonra Jungkook'a mesaj atmaya karar verdi.


pjm_jm13_

şey acaba müsait misin?

Jjk_0130

saat gece 3 , ama evet.

şey acaba galadan senin işin bitince direk gitsem olur mu? 

Kutlamaya katılmak istemiyorum.


Ben de katılmayacağım zaten

çok fazla ssaeseng oluyor .


bide , özür dilerim ama acaba bir işin yoksa çıkışta beni bırakabilir misin?

arabam yok da o yüzden


tamam menajerimden rica ederim

 sağol

rica ederim 


                  _____________________________________________________________________

bu zamana kadar;

Jimin kazadan sonra , bütün Kore onu tanıdığı için amerika'da eğitim almıştı. İngilizcesi çok gelişmişti. Ve makyaj kurslarına girmişti. Kurstan mezun olunca bir yarışmaya katılmış ve bütün dünya tarafından tanınan bir makyöz olmuştu. Sonra koreye geri dönüp jin ve amerikadan arkadaşı J-hope ile eve taşınmışlardı . Jimin ise idollerin makyajını yaparak para kazanıyordu. Taehyung ünlü birisiydi sosyal medyada , Jin ise bazen reklamlarda oynuyordu ve bir sürü şarkıcılar ile düeti vardı. Hoseok çok ünlü bir karografi yapımcısı ve dansçıydı. 

Bazen jimin ve tae ile collab yapıyorlardı. Jimin ve tae çok güzel dans ediyorlardı fakat hobi olarak yaptıkları için çoğu kişinin bundan haberi yoktu. Jin 2 yıl önce jmin'in kaldığı hastenedeki doktor ile çıkıyordu. Namjoon doktorluğu bırakmıştı bu yüzden atık  şarkı yazarlığı yapıyordu. 

<~The Backstage Of Love~>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin