bölümün bildirimi gitmediği için tekrar yayınlıyorum heyecan yarattığım için tekrar bildirim gelenlere sorry 🥹
Elf🧝♀️ ve Sıradan İnsanlar 💀
(Siz, Taeart, Jimminnie, NAMUslu)MyeonNotMeow
ben galiba tanrıya falan inanmaya başlicamjiminnie
wowwww
woooooo!
hayırdır inşallahTaeart:
hayyy haspam görende kendisinin tanrısı var sanarNamuslu
Myeon nasılsın canım ateşin falan var mı?
iyi misin birde lan eşşek sıpası gittiğinden beri ne aradın ne mesaj attın
BEN BURDA EVDE TEK BAŞIMA
ÇATACAK KİMSEM YOK
KIZAR DİYE İNADINA MUTFAĞA GİREBİLECEK EV KANKİM YOKMyeonNotMeow:
namjoon allah aşkına bi sus
bi susun da bir kerede ben bu gruba bir şey yazdığımda konuyu dağıtmayınjiminnie
allah falan dedi lan bu
konu ciddi galibataeart:
melekler hatrısına sus beJiminie:
hatrısına mı?MyeonNotMeow
amk gerizekalıları gidin başka yerde dalaşın
BU YOONGİDEN HOŞLANIYORUM GALİBA BENMyeonNotMeow çevrimdışı
Namuslu:
KİİİİİM?taeart:
hasiktiiiiir
neeeeejiminie:
SHIPIM GERÇEK OLUYOOOO
SHIPIM GERÇEK OLUYOOOOOOOOO——
Yoongi elinde şampanyası ile Hoseok'un yanında öylece onun anlattıklarını dinliyormuş gibi yaparken düşünebildiği ve odağını verebildiği tek şey Myeon'un balkonda neden tek başına olduğu ve ne düşündüğüydü. Bu gece bir nevi onun zafer gecesiydi.
Olayları biraz başa almak gerekirse hemen anlatalım. Rumours dergisinin en önemli sayısı bir hafta sonra bayiilerde yerini alacaktı. Tüm ekibin can hıraç çalışarak Myeon'un baş editörlük yaptığı sayı sonunda okuyucularla buluşacaktı ve ülkenin gururu Jung Hoseok nam-ı diğer J-Hope ile tam kapsamlı röportaj yapan ilk yerli dergisi olma özelliğini kazanmışlardı. Tüm basında hatrı sayılır bir yerleri olmuştu. Röportajı yapan ve dergiyi edite eden kişi olarak da birçok sektör kişisi onca ödüle sahip olmasına rağmen Sang Myeon adını yeni yeni hayranlıkla anmaya başlamıştı. 'J-Hope ile röportaj yapan kişi!' diye ortamlarda kulaktan kulağa fısıltılarla bahsedilen 'O' kişi olmuştu.
Myeon aile evinden döndüğü ve şimdi yaşanan partiye kadar geçen bir hafta için Yoongi, Myeon ile daha da ilgilenmeye başlamıştı. Gitmeden önce açılmak istemesi ama Myeon'un kardeşinin ölüm yıldönümü yaklaştığı için apar topar Busan'a gidişi her şeyi alaşağı etmişti ve döndüğünde de derginin toparlanması için gerekli olan o son hafta uykusuzluk ve işten ne konuşacak vakit bulabilmişti ne de cesareti. Üstelik hayatında bu kadar önemli kararları uygulaması için gerekli olan bataryası Hoseok ise o hafta Amerika'ya gitmişti. Yapamamıştı.
Çalışma aralarında ufak ufak jestler yaparak normalde tırnaklarını Myeon'un yüzüne geçirmeye hazır şekilde yaşayan kedi Yunki gitmiş onun yerine masasına bıraktığı kahveler, yetiştirilmesi gereken yazılara eşlik ederek erken bitirmesine yardımcı olması, birkaç problemi Myeon yerine çözmesiyle ona bir nebze kur yapmaya çalışıyordu, işe yaradığından emin değildi çünkü Min Yoongi flört etmeyi bilmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girl Meets Evil!cik • | MYG {texting}
FanficMyeonNotMeow: Çek o pis patilerini haberimin üzerinden! EvilYunki: Jejudayım... ••• Min Yoongi texting BxG BxB ••