İyi okumalar💜💜💜
Taehyung'un ağzından;
Jimin ve Hoseok'un ısrarlarını dinliyordum. Geziye gelmemiş ısrar ediyorlardı sürekli ve ben onları dinlemekten yorulmuştum.
"Taehyung bak son derse gireceğiz, Bayan Lee'nin dersi hadi git adını yazdır. Çok eğleneceğiz bak.""Of gerçekten bıktırdınız, iyi tamam yazdıracağım ismimi."
"Sonunda!" ikiside sevinçle sarıldığında neden bu kadar sevindiklerini sorguladım. Bayan Lee içeri girdiğinde hepimiz onu selamladıktan sonra yanına gittim.
"Bayan Lee ismimi yazdırmak istiyordum da gezi için."
"Gelmene sevindim Taehyung çünkü tüm son sınıflar adını yazdırdı bir sen ve ımm Jungkook kalmıştı aa bak o da geldi."
Arkamda hissettiğim bedenle gözlerim şaşkınca açılırken sakin olmaya çalıştım.
Birbirimize temas etmesekte tam arkamdaydı işte. Bu zamanı mı bulmuştu adını yazdırmak için.
"Taehyung ismini yazdım, akşam oda arkadaşları listesini gruba yazacağım."
"Teşekkürler Bayan Lee." diyip geri çekileceğim sırada Jungkook'un elini belimde hissettim. Donup kalırken sesini duydum.
"Pardon." kenara çekildiğim zaman elini çekti ve bende can havliyle kendimi sırama attığımda Jimin hemen bana döndü.
"Taehyung ne oldu orada öyle, tanrım resmen böyle belini kavradı. Ayhhh!"
"Jimin şuan sen değil ben feels geçirmeliyim."
Hala kendime gelememiştim.
"Taehyung bu çocuk durdu durdu da neden şimdi ismini yazdırdı?"
"Of bilmiyorum ki. Tesadüfte olabilir pek üstüne düşmeyelim."
"Öyle olsun madem."
***
"Taehyung oda arkadaşları açıklanmış!" Jimin'in diğer odadan bağırışını duyduğumda elimdeki romanı bırakıp telefonuma baktım. Bayan Lee gruba fotoğraf atmıştı altında da konuşmalar vardı. Direk fotoğrafa girip ismimi ararken odaya Jimin daldı.
"Yoongi ile aynı odadayım! Sen kimimlesin?"
"Evet şuan bağırmasaydın bende ona bakacaktım." diyip bakmaya devam ettim.
Evet...
Min Yoongi-Park Jimin
Jung Hoseok- Kim Yugyeom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Same Room -Kooktae-
FanfictionTaehyung platonik olduğu Jungkook ile gezide aynı odada kalır. Threeshot! Smut! (Semekook) (Uketae)