1. Gün

989 32 3
                                    

20.12.2020

Shifting denemeye bugün başladım; daha doğrusu shiftingin gerçek olup olmadığını kendime kanıtladım. Uzun zamandır shiftingi araştırıyordum ve gördüğüm shifting anıları, başaran insanlar beni shiftingin doğru olduğuna daha çok inandırdı. Ama Hogwarts'a gitmek istediğim için evren olsun, özellikler olsun, önlemler olsun sayfalar sürecek bir script hazırlamam gerekiyor. Bende normalde bile ara sıra rüyalarımı kontrol edebildiğim için konsantrasyon yeteneğime ve hayal gücüme güvenerek, script hazırlamadan denemek istedim. Daha önce gördüğüm metodlar işe yarar gözüküyor ama en mantıklısı benim için kendi metodumu yapmak, nasıl rahat hissedip odaklanıyorsam öyle yapmak diyerek daha önce indirdiğim Hogwarts'ta yağmurlu gece sesi olan 1 saatlik sesi ne olur ne olmaz diyip tekrarlama modunda kısık sesle açtım ve kulaklıklarımı takıp telefonu yastığımın altına koydum.

Önce HP evrenini ve olmasını istediğim şeyleri düşündüm (scripte yazmayı planladığım şeyleri). Ani bir kararla bugün shifting yapmaya karar verdiğim için bekleme odası vb detayları çok düşünmemiştim. Sadece ormanda gözlerimi açacağımı, kahve kokusu alacağımı ve bir karakterin beni alacağını düşündüm.

6-7 dakika geçti derken ellerimde hareket ettirme isteği oluşmaya başladı, ayaklarım çok fena karıncalandı, hareket ettirme isteği onlardada oldu. Kapalı gözüme sanki beyaz ve mor ışıklar tutuluyormuş gibi hissettim, göz kapaklarım açılmak için titremeye başladı,açmamak için kendimi zor tuttum ama odaklanmam daha güç olmaya başladı. Bu dakikadan itibaren evrene değil de uyanıcağım ormana odaklanmaya çalıştım. Hafif rüzgârlı havayı, yağan yağmuru ve alacağım kahve kokusunu hayal ettim. Zaman tutmadığım ve odağımı tamamen shiftinge verdiğim için tahmini söylüyorum, 4-5 dakika geçti ve bana hafif bir kahve kokusu gelmeye başladı, ağaca düşen yağmur damlalarının sesini duyabiliyordum. 1 dakika içindede bana doğru serin bir rüzgarın geldiğini ciddi anlamda hissettim, odağımı bozan da bu oldu. Diğer belirtilerin hareket etmediğim için olduğunu savunabilirdim ama rüzgâr estikten sonra dayanamayıp gözlerimi açtım. Bir süre kendime gelmeyi bekledikten sonra shifting yapacağımı anlattığım en yakın arkadaşıma yazıp anlattım ve bu günlüğe başlamaya karar verdim.

Açıkçası rüzgar estikten sonra korktum çünkü hazırladığım ve tekrar ettiğim bir script yoktu, önlem maddelerim falan olmadığı için riske atmak istemedim; bir nevi bu deneyimim kendime shiftingin gerçek olduğunu kanıtlamak içindi. Yaparken inanarak ve odaklanarak yaptım ama dediğim gibi çoğu şeyi yazmadan yapmayı göze alamadım yemedi wlcnwkwkcj

Bu metodu tamamen kendim buldum ve yapmak isteyen olursa yorumlarda detayları öğrenebilirler. Sorunuz falan olursa çekinmeden sorun. Odaklanmak ve ormanı hayal etmek için kullandığım sesin Youtube videosunu medya bağlantısına koyuyorum, android kullanıcılarının bildiğim kadarıyla zaten dolu uygulaması var youtubedan ses indirmek için, benim gibi ios kullananlar Converter uygulamasını indirip oradan önce videoyu indirip sonra sese çevirebilirler, videoyu silince ses gitmiyor. Uygulama simgesini medyaya koydum, detaylarını ve sorularınızı yorumlarda sorabilirsiniz iyi geceler 💞💚

Not: Shiftingi başarana kadar en iyi bildiğimi düşündüğüm evrene yani HP evrenine odaklanacağım, marvel, anime, percy jackson vb evrenleri ve arkadaşımla yapacağımız grup shiftingi, HP evrenine gitmeyi başarırsam deneyeceğim, saat 03:46, kendinize dikkat edin :)

Shifting Günlüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin