2.

170 10 7
                                    

   Reni kelj fel!-lökdösött Cortez. Igen azt el is felejtettem mondani hogy Cortez itt szokott aludni úgy általábaaaaaaan.................mindig. A nagyszüleinél lakna csak Cortez utálja őket.
   Fent vagyok már!!!!!!!-mondtam. Vagyis inkább hazudtam. Na de mindegy is ez már a kisujjamból jön. Hogy miért is? Régebben amikor nem volt kedvem itthon maradni mindig hazudtam a bátyámnak. Igen tudom nem szép dolog de hát akkor is naaaa. Néha muszály.
   Hozok neked inkább egy Hell-t és akkor tényleg fent leszel.-mondta Cortez. Igeeeen ez is egy rossz szokásom hogy Hell függő vagyok. Ráadásul sportolok is. Amikor elkezdtem Hell-t inni volt egy olyan tesiórám hogy alig kaptam levegőt. Igeen ez mind az energiaitaltól volt. Cortez lement és hozitt nekem egy dobozzal amit kb. 2 perc alatt megittam.
   Köszönöm! Életmentő vagy!-mondtam Corteznek. Elindultam a gardróbom felé ahonnan kivettem az alsóneműmet meg egy melltartót. Ezután bementem a fürdőbe ahol hajat mostam meg persze lefürödtem. Felvettem az alsóneműt meg a melltartót, és vizes hajjal kimentem. Igen tudom takargatni kene magam de igazából felül nincs mit. Van valami de nem olyan nagy. Na értitek. Mások szerint azé seggem van, de szerintem az se nagyon. Így inkább a melltartót is kijavítanám toppra. Szégyellős nem vagyok mert miért lennék az. Konkrétan 2 bátyám van. Ez csak akkor szokott kínos lenni amikor se Cortez nem szól hogy jönnek hozzá, se a drágalátos bátyám. Lementem a konyhába mert tudtam hogy ott fogom találni a fiúkat.
  Cortez elveszek tőled egy pólót, Kristóf tőled meg azt a fekete övtáskádat!- figyelmeztettem őket. Igazából már hozzászoktak de azért szólok nekik.
   Tudod hol találod!-mondták szinte egyszerre, aztán tovább játszottak. Egyébként Among us-oztak amit én is imádok.
   Cortez majd a buszon is játszunk ugyii?-kérdeztem tőle bociszemekkel amire tudom hogy nem tud nemet mondani.
    Aha. Majd a fiúk is beszálnak!-mondta, én pedig mentem a bátyám szobájába előkeresni a dolgaimat......

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 20, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SZJG Másképp... Ha Reni és Cortez legjobb barátok lennének...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum