1.Bölüm

15 1 0
                                    

Bugün hayatımın en kötü en çelimsiz günü...
5 senelik ilişkimin aldatilarak bitmesi ve benim sığıncam kimsemin olmaması. Bi gece bi gece öyle güzel olamazdı biri yazdı storyme "Merhaba, tanışmak ister mısın?" Bi kızdı adı elifmiş "Bilmem beni dinlicek birine çok ihtiyacım var." "Ben dinlerim ne derdin varsa bana anlatabilirsin" "Sahi mi?" Aslında çok çocukcu bi ruha sahiptim ama benim çocukcu ruhumu alıp götürenlere kadar. "Sahi" diye cevap yazdı "Peki ama aramızda kalıcak sana güvenebilir miyim?" "Bana güvenebilirsin." "O zaman anlatiyim" diye yazdım "Hemen" diye yazdı. İşte bi kaç şey anlattım iyi gelmişti elifi çok sevmiştim baya güvenmiştim ama benim sorunumda buydu herkese çok çabuk bağlanmak ve güvenmek ama elifle somunuzun kötü biteceğini düşünmüyordum her neyse zaten daha yeni tanımıştım kızı. Sabah her zaman ki gibi mutsuz uyandim ama annemi görmek beni mutlu ediyordu onu öptüm ve sofraya geçtim "Kizim günaydın" "Günaydın" "Dökturmuşsun yine" dedim gülerek "Öyle oldu birazcık" dedi annemde gülerek abim gelip yine tüm huzurumuzu kaçırdı "Ne bu tantana ya sabah sabah" "Sanane abi" "Uff ben çıkıyorum sizi çekemem" "Tamam hadi görüşürüz" dedim cevap bile vermeden çıktı gitti abim biraz sorunluydu psikologa gitmesini bir çok kez söyledik ama dinleyen kim. Bu arada siz benim kim olduğumu bilmiyorsunuz hemen soylıyım adım Almila 17 yaşındayım ve 12. Sınıfa gidiyorum. Kahvaltımı yaptıktan sonra telefonumu elime aldım mesaj kısmına baktım Emir bana bir sürü mesaj göndermişti hepsine bakmadan direk engelledim ne attığı mesajı ne de ona dair olan hiçbirşeyi görmek istemiyordum 5 senemi bi çöp torbasına doldurmuştum şimdi onları emire vermek ve ona soylicek son sözüm kalmıştı. Okulun önüne gittim emir beni bekliyordu yüzüne bile bakmadım verdim poşeti ve "Hangi kızla yattiysan buyur ona ver sen bizim 5 senemizi çöp ettin be mutlu musun peki şimdi ha o kız o kiz da sende şerefsizsiniz o sevgilisi olan bi bireyle yattığı için sende seni kendinden çok seven birini aldattigin için şimdi sıktır ol git bi daha seni görmek istemiyorum." "Almila bi dinlesen" "Dinlicek bişey yok" onun konuşmasına fırsat vermeden koştum ağlıyordum ama farkında değildim. Eve geldiğim de annem yoktu bu iyi olmuştu çünkü  ağladığımı görmesini istemiyordum telefonumu aldım elif mesaj göndermişti "Merhaba, bugün daha iyi misin?" Gülümsedim beni önemsemişti "Idare eder işte sen nasılsın?" "Iyiyim"p biraz daha konuştuk ama daha birbirimizle doğru düzgün tanışmamıştık bile elime tekrar aldım telefonu ve bir daha yazdım "Bi bakar mısın?" "Efendim" "Şey biz senle tanışmadık biliyor musun" "Doğru diyosun" "Bana kendini tanıtır mısın?" Diye yazdım "Olurr" "Ben Elif 18 yaşındayım 12. Sınıfa gidiyorum bi erkek arkadaşım yok genelde arkadaş çevrem geniş değildir." Ardından "Sende bana kendini tanıt." Diye yazdı bende ona kendimi tanıttım ve artık hemen hemen arkadaş olmuştuk. Derslerin başına oturmuştum malum bu sene sınav senemdi ve gücümün yettiği kadarıyla çalışıyorum. Telefona bildirim gelmesiyle dikkatim dağıldı baktığımda bi kız mesaj atmıştı baktım bu emirin yattığı kızdı "Bak sen çok yanlış anladın" "Ben hiç bi şeyi yanlış anlamadım." Bişey yazıyodu ama ben onu hemen engelledim o ikisini de dinlemek istemiyordum. Hayatım hep yanlızlıktan yana geçiyordu ki 5 sene önce emirle tanıştım çok iyi birine benziyorudu sözde baya bi kaynaşmıştık onla aynı okula aynı sınıfa gidiyorduk zaten, aslında ilişkimiz çok iyi gidiyordu ama o ara ara kavga çıkarmaya çalışıyordu bende alttan alırdım ama demekki benden ayrılmak istediği içinmiş bunu bana düzgünce diyebilirdi ayrilabilirdik ama o benim canımı fazlasıyla acıtmak istedi sanırım ama daha yeni başlıyoruz elbet onunda cani acıcak...

Evet çiçeklerim yeni hikayemin ilk bölümü pek olmadı ama siz yine okuyun.🤗
İyi okumalar🤍🌼

Bi GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin