Öncelikle bölüm sanıp heyecanla girenlerden özür diliyor ama hevesle yazdıklarımı dikkatle okumanızı rica ediyorum. Çünkü dün sizler için, bizim için, bir şeyler düşündüm ve bunun üzerinde baya bir uğraştık. Şimdiden okumaya devam ettiğiniz için teşekkürler. ^^
Asıl konuya gelirsem takipçilerimle, benim güzel okuyucularımla, hep iletişimde kalacağım bir platform istiyordum ama instagram, twitter bunun için çok sıradan geliyordu ve açıkçası devamlılığı olacağını düşünmüyordum. Bu yüzden bize özel bir grup kurmaya karar verdim. Hem mesajlaşabileceğimiz hem konuşup yayın yapabileceğimiz nasıl bir grup oluşturabilirim dedim sonra ve aklıma discord sunucusu kurmak geldi.
Discord nedir peki? Diyenleriniz için kısaca bir bilgilendirme vereyim. Discord birden çok kişiyle iletişim kurmamıza imkan sağlayan ücretsiz bir uygulama. Uygulamanın içinde sunuculara katılıp bir sürü kişiyle sesli ve yazılı bir şekilde sohbet edebilir hatta yayın bile açabilirsiniz.
İlk başta karışık gelse de sonradan çok kolay bir şekilde kavrayabileceğiniz bir arayüzü var. İlk başlarda ben de anlamıyordum hatta hala anladığımı söyleyemem ama sizlerle iletişim içinde olmak istediğim için anlamaya çalışıyorum.
Basitçe anlatmak gerekirse uygulamayı indirdikten sonra zaten kaydol ve giriş ekranı çıkıyor. Kaydol dedikten sonra zaten twitter, tumblr gibi kolay bir şekilde kaydoluyorsunuz.
Fakat dikkat etmeniz bir konu var burada, e postanızı onaylamayı sakın unutmayın. Eveet, hesabınızı açtınız şimdi sunuculara katılmak için davet linki alabilir veya sunucu açabilirsinizzz! Bu kadar kolay işte.
Buna tüm okurlarımın katılmasını istiyorum cidden. :( Kalabalık, eğlenceli, oldukça samimi bir ortam çok güzel olmaz mı sizce de? Hm hm? Ha ben kullanamam, anlamam diyenler cidden hiç endişelenmesin biz, canım moderatörüm ve ben, size sunucuda en iyi şekilde nasıl kullanmanız gerektiğini anlatacağız. İleride bir yer de sorun yaşadığınızda ya da sonradan anlamadıınız bir şey çıkarsa da sunucudaki yardım kanalında bizi etiketlemeniz yeterli olacaktır.
(Bu da tatlı mı tatlı sunucumuzun profil resmi)
Sunucumuzda sohbet ederken bir yandan level kasmış da olacaksınız bu levelle belli seviyelere geldiğinde daha ayrıcalıklı şeylere sahip olacaksınız. Bu ayrıcalıklar da olayı güzelleştiren şeylerden biri bence. Düşünün hem eğlenceli sohbetlere katılırken bir yandan level kasmış olacaksınız ve bunun sonucunda sunucuda yeni rollere sahip olup bu rollerin getirdiği ayrıcalıklardan yararlanabileceksiniz.
Bu roller ne diye merak ediyorsanız. SUNUCUMUZA KATILIIIN :))) ( Katıldıktan sonra her şeye ve tüm bilgilere ulaşabileceksiniz.) Şimdi rollerde ne gibi kanallara girebileceksiniz ve nasıl bir ayrıcalık edineceksiniz bakalım.
Sunucuya girip kendini tanıt bölümünden kullanmamızı istediğiniz adı ve wattpad nickinizi yazdıktan sonra Starlight rolüne sahip olanların eğlenebileceği yerimizz. Sohbet desen sohbet, momentları kendimizden geçe geçe anabileceğimiz ses odaları ve birçok odamız var.VIP ve Delulu rollerini alanların ayrıca girebileceği kanallar bunlar. Bu rolü alanlara özel yayınlar açacağım, bu rolde olanlara ayrı sohbet odaları olacak veeee en iyisi de sizce de delulu rolündekilerin ben herhangi bir kitabımda bölüm paylaşmadan bölüm kesitlerine ve spoilerine ulaşabilecekler. :))) VIP rolündekilerle de kitaplarımdaki olacak olayları tartışıp beyin fırtınası yapabileceğiz yani ben kurgu ya da olay oluştururken bana akıl verebileceksiniz. Kitabımda ne gibi bir olay isterseniz bunu belirtebilirsiniz yani.
Veee işte böylee müthiş bir ortam yarattık bizim içiiinnn. Bence çok eğlenceli olacak bu yüzden lütfen uygulamayı indirip biomdaki davet linkine basarak sunucumuza katılmayı unutmayın. Sizin için oldukça uğraştım çok emek verdim lütfen azıcık acıyın bana ve sizin için yaptığım bu şeyi görmezden gelmeyin. Çok fazla aktif olamam diyenler dahi katılsın lütfen bildirimlerin sizi rahatsız edeceğini düşünüyorsunuz o konuda da yardım ederiz çünkü.
Geçenlerde Kakaotalk'da bir grup kurmak istedim ama kimse gelmedi ve cidden çok üzüldüm. Bunda bu kadar uğraşmışken yine aynısı olmasını istemiyorum. O yüzden siz katılana kadar başınızın etini yiyeceğim. Hatta yakından bildiğim okurlarımı özelden bile sıkıştıracağım haberiniz olsun. Bahanelerle gelmenizi istemiyorum. Hesap açamayanlar benden, hadi ben olmadı kookostar 'dan yardım istesin lütfen biz size onaylı hesaplar açıp veririz. Hatta şu an bir tane açtım bile yani hesap açmada sorun yaşayan kişiye direkt şimdi bir hesap verebilirim. Sonra siz hesabı düzenlersiniz zaten.
Ha bu arada bugün sunucu da saat 20.30' da yayın var gelmeyi unutmayııın. Kitaplar hakkında soru cevap olsun, kitap karakterlerimizi çekiştirme olsun, sohbet edelim istedim. Ayrıca spoi de verebiliriiim bazı şeyler de ^^
TEŞEKKÜRLER, SAYGILAR
Twitter'dan takipleşmek ve iletişimde kalmak için: ceyhobier
İnstagram'dan takipleşmek ve iletişimde kalmak için: hyadenie
DİSCORD SUNUCUMUZA KATILMAK İÇİN BİOMDAKİ LİNKE TIKLAYINIZ
SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORUM BURAYA KADAR OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「Devil」Taekook+Yoonmin
Fanfic"Ben bir şeytanım, kötülük için yaratıldım" ❧BoyxBoy ❧TaeKook (Uke Jungkook)+Yoonmin (Uke Yoongi) ❧Texting ❧Fantastik ❧Mpreg Yayımlama tarihi: 19.04.2020 Bitiş tarihi: 30.09.2020