1_İki

33 9 12
                                    

'Ayrılıyorum!'

-Levdoromt

Arkadaşlar bne bu bölümü atıp Harry Potter'ın tüm filmlerini izlemeye kaçıyorum bays

İzlemeyeli neredeyse 1 yıl oldu çünkü

Levdoromt size bir şey anımsatıyor mu?:)

🪐 Lumos 🪐

Ölümler yavaşlamıştı ve Cohc'un gizli kimliği bulunmuştu

Cohc('u ters yaz) = Choc - c = Cho

Dumbledore Voldemort'un isteği ile ölmüştü

Savaş yaklaşıyordu Gri Taraf arada sıkışmış kalmış en sonunda öldürmeye ölüm yiyenlerden devam etmeye karar vermişti..

...

Alev- Grubumuzdan çıkıyorsun? Uh, bizi gerçekten zor durumda bıraktın!

B. Göz- Sen karanlık tarafta olmamızı istiyorsun fakat biz istemiyoruz!.

B. Angel- Hiç bir şey söylemeyeceğini belirteceksin ama sonra ağzını açacaksın?!

M. Ruh- Ve bu bizi içinden çıkılmayacak durumlara götürecek gibi gözüküyor!

Maskeli- Oh! Hemen bu düşünden vazgeç yoksa yapacaklarımızı biliyorsun!

 Levdoromt- Konuşmayı kesin!

Dragon- Anla işte, anla işte! 

Sophia- Hayır, karanlık tarafa katılamazsın!

M. Ruh- N-

Sophia- İzin ver sana ne düşündüğümü söyleyeyim..

Maskeli- S-

Sophia- Aydınlık tarafta olman gerektiğini düşünüyorum!

Sophia- Karanlık tarafta değil, loş tarafta değil!

Alev- Sen burada ne yapıyorsun?! Burayı nasıl buldun!

Sophia- Sanırım hala anlamadın? Pekala, baştan alalım..

Alev- ?

Sophia- Bana hangi tarafta olmak isteyeceğimi sordun, bense sana aydınlıkta olacağımı söyledim.

B. Göz- Her sana öyle soran bizden olsaydı eğer, sen burada olurdun bende aydınlık tarafta olurdum!

M. Ruh- Ow! Eheheh-

Sophia- Bütün gerçekleri diğerlerine anlatmadan önce gülmeyi bırak!

🪐 Nox 🪐

Arkadaşlar aklımda bir şey olmadığı için şarkı sözü yazar gibi yazdım bölümü..

Nys. Byes 💞

Imposter | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin