פרק 65 - פרק משולש

160 26 111
                                    

אתם בטח תוהים לעצמכם, למה כתוב פרק משולש?
או שאתם לא תוהים, וישר זורקים, רעיונות ותיאוריות למה הכוונה שלי.(שדרך אגב אשמח לשמוע על כל אחד ואחת מהרעיונות או התיאוריות.)

כי בפועל זה מקרה, שהוביל למחשבה. שהובילה להבנה שסיימה כרעיון.

אוקיי, אז המקרה הוא דיי פשוט. קרה כמה פעמים כבר, מישהו חדש (במקרה הזה מדובר ב-artemis-moongod) שהתחילה לקרוא את הספר והיא עוברת ומצביעה לכל פרק ופרק. מידיי פעם מגיבה, שזה דבר טוב. אבל מהדברים הטובים שהזכרתי, כך שזה לא חדש.

אתם תוהים מה המחשבה?
המחשבה פשוטה, אם אני מקבל 64 הצבעות אני מקבל הרבה התראות ויכול לפספס תגובות שלה או הודעות ממקומות אחרים.
אז מה? אני אבקש לא להצביע?
לא, זו הבחירה שלכם לעשות כרצונכם.
מה שכן חשבתי עליו הוא רעיון לוואטפד.

למי שזוכר, פעם היו שלוש אפשרויות בסרגל הזה:

שתי האפשרויות שנשארו הן אחת של כל הודעה בוואטפד, הזאת עם הקו הכתום

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


שתי האפשרויות שנשארו הן אחת של כל הודעה בוואטפד, הזאת עם הקו הכתום.
והשניה, להודעות בפרטי עם אנשים אחרים.

האפשרות שנמחקה הייתה מראה כל תגובה, הצבעה, הודעת פירסום ועוד שאדם שלחצתם על לעקוב אחריו היה עושה.
אני מבין למה מחקו את זה, לא מבקש להחזיר את זה.
מה שאני כן מבקש זה להחליף את זה במשהו אחר. משהו הרבה יותר נוח, שהוא פיתרון לבעיה שאני עוד מעט אזכיר.

אוקיי, אז נתחיל עם השימוש של הספר הזה.
הבעיה שעליה אדבר היום היא כשמישהו שאתם עוקבים אחריו מפרסם ספר חדש, יש סיכוי שלא תראו את זה. כי אם מישהו אחר פרסם פרק, או מישהו אחר פרסם ספר. אתם לא תראו את ההודעה בנוגע לספר של האדם הראשון, שזה מבאס.
מה הרעיון?
ליצור עוד עמודה בסרגל, שבה יהיו את כל ההודעות לפרסום פרקים, ספרים והודעות פירסום של כל האלו שאתם עוקבים אחריהם. לחלק את ההודעות שנשלחות בדרך כלל לזה עם הפס הכתום לשניים כך שיהיה יותר נוח ולא נפספס אותם. וכל זה בנוסף לכך שיופיעו שם הודעות על ספרים חדשים של אנשים שאתם עוקבים אחריהם.
ֶהדבר הטוב, מקבלים הודעות כשמישהו מצביע לך.
פרק ארוך מהרגיל, מקווה שזה בסדר.
המשך זמן טוב.😅

בעיות של וואטפדWhere stories live. Discover now