852 41 12
                                    

    ,, Profesore, už jsou tady ! Profesore ! " zakřičela jsem ze svého pokoje na pana Digoryho Kirke

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    ,, Profesore, už jsou tady ! Profesore ! " zakřičela jsem ze svého pokoje na pana Digoryho Kirke.

Odbrzdila jsem svou židli na kolečkách a vyjela ven ze svého místa od okna a celkově celého pokoje.

,, Profesor-

,, Ano, má milá, slyšel jsem. " kousek od mých dveří pokoje jsem narazila na staršího může s bílým plnovousem, který mě přerušil v dalším zvoláváním jeho jména.
,, Co kdybychom je šli přivítat ? " pousmál se.

Přikývla jsem a jela, sice s velkou tíži, ke vchodovým dveřím velkého domu profesora.

Postavila, někdo by spíš řekl zaparkovala, jsem se kousek ode dveří, abych nově příchozím nezavazela.

,, Profesore ! " dovnitř vletěla slečna s hnědými dlouhými vlasy a může s bílým vousem pevně objala.

,, Taky tě rád vidím, Lucinko. " pan Kirke hnědovlásku objal nazpět.

Dovnitř přišly další tři děti, a také se s profesorem pozdravili.

,, Ty budeš Viktorie, mám pravdu ? " přišla ke mně zjevně nejmladší z nich, jejíž jméno ke Lucie.

,, Ano, to jsem já. " usmála jsem se a natáhla k ní ruku k potřesu.
,, Moc ráda tě poznávám. "

,, Já tebe také. " úsměv mi oplatila a potřásla si se mnou.
,, Profesor o tobě v dopisech hodně psal a velice jsem se na tebe těšila. "

,, Opravdu ? " její poznámka mě velice překvapila.

Pan Kirke o mně psal ?

,, Ano. " pořád se usmívala.
,, Předpokládám, že on ti o nás říkal. "

Přikývla jsem.
,, V tom máš pravdu. Velice často mi o vás vyprávěl. "

,, Doufám, že jen to dobré. "

,, Samozřejmě. " zasmála jsem se a Lucinka se mnou.

,, Co je zde tak veselého, dámy ? " přišel k nám jeden z chlapců. Podle výšky a hlubšího hlasu hádám, že ten starší.

,, Jenom jsem se seznámila s Viktorií. " otočila se ke svému bratrovi.
,, Pročpak se ptáš, Petře ? " jeho jméno zdůraznila a nadzvedla obočí.

Díky tomu se mi potvrdilo, že je to opravdu starší bratr a zároveň celkově nejstarší ze čtyř sourozenců.

,, Viktorie ? " podíval se na mě.
,, Ty jsi ta Viktorie, o které nám profesor psal ? "

,, To nejspíš budu já, ano. " přikývla jsem a usmála se.

,, Tak moc jsem tě toužil poznat. " objal mě a hned mě zase pustil.
,, Moje jméno je Petr, ale hádám, že to už víš. "

Daughter of Aslan || Letopisy Narnie Kde žijí příběhy. Začni objevovat