Nikoletta (Niki)
Kalandvágyó, bajkeverő személyiség. Sosem elégszik meg azzal, ami van.Az embereken először a külsőre figyel, az alapján ítél meg dolgokat. Hosszú, hullámos, barna haja, és szintén barna szeme van.
Napsugár (Napsi)
Dilis, őrült ötletekkel rendelkező lány. Imádja a zenét, szeret énekelni.Pozitív, nyitott az új dolgokra. Hátig érő szőke haja, és élénk zöld szemei vannak.
Kolos
A kavaró. Az élete egy kavalkád, egyszer egyik lány, egyszer a másik. Szeret enni, húzni mások agyát. Minden balhéban benne van. Barna, szemébe lógó hajjal, és szürkés szemmel rendelkezik
Peti (Petike)
Alacsony, mégis nagyszájú bajkeverő. Minden balhét az első sorból figyel. Sokszor meggondolatlanul cselekszik. Sose szabad hinni neki, úgyis hazudik. Szőke haja, és kék szeme van.
Hanga (Lisa)
Legjobb barátnője Zoé, mindent együtt csinálnak. Cuki, megbízható, ám ha kell, keményen visszavág. Hobbija a karate, és futni is szokott. A haja barnás-szőke, legtöbbször össze van fonva. A szeme sötétzöld.
Zoé (Léna)
Hanga legjobb barátnője. Társasági lény, imádja az osztályát. Szereti a krimiket, sokszor nyomozónak képzeli magát. Segítőkész, mindig mosolygós, okos. Fekete haja, és mélykék szemei vannak.
Márk
Az ikerpár első tagja. Ravasz, okos, minden lépését átgondoló fiú. Minden fontos eseménynél jelen van. A karma hívője. Minden fontos eseménynél jelen van. Ha nem idegesítik fel, egész jó fej. Szőke, félrefésült haja és szürke szemei vannak.
Marcell (Marci)
Iker 2.0. hülyülős, őrült emberke. Az ikertestvére ellentétje. Kosarazik lassan 6 éve. Kockázatos, felelősségtelen. Szereti a tömegharcokat, Petivel együtt biztonságos távból szoktak röhögni az eseményeken. Szintén szőke, szürke szempárral.
Levente (Levi)
Okos fiú, legalábbis a többiekhez képest. Álma, hogy programozó legyen. Imádja a videó játékokat, egész nap csak kockulna ha tehetné. Göndör barna haja és zöld szeme van.
Adél
Csendes, titokzatos lány. Cselekedetei kiszámithatatlanok. Hobbija a rajzolás, sokszor merül bele az írásba is. Jó tanuló. Meg lehet bízni benne, kedves és jó titoktartó. Nehezen nyílik meg, utálja a közönség előtti szereplést. Hosszú szőke haja, és rejtelmes égszínkék szemei vannak.
Richárd (Ricsi)
Rocker fiú, legjobb barátja Boti. Van egy kutyusa, Pokolüst. Mindig feketében jár, nyáron szinte végig a koncerteket járja. Szeretne motor jogsit, és egy Harley Davidsonnal szelni az utcákat. Fekete haja, zöldes-barnás szemei vannak.
Botond (Boti)
Ricsi barátja. Hobbija a fotózás. Szeret kisfilmeket is forgatni. Soha nem beszél csúnyán. A szülei gazdagok, de ő nem szereti a márkás dolgokat. Vörös haja és zöldes kék szemei vannak.
Hali remélem tetszenek a karakterek, hamarosan hozom a bevezető részt is.
YOU ARE READING
Ördögi Kör /KÉ/
Teen FictionEgy hét, egy osztály, egy fiú, egy történet, és ezer érzés. Nikiék osztálya megnyerte az osztálykirándulást a Börzsönybe. A lánnyal azonban a kirándulás előtt pár nappal szakít a fura fiú, Kolos. Niki nem adja fel, a 8 napot kihasználva mindenével a...