Isırık

155 6 0
                                    

Bugün hava çok güzel güneşli ama beni uykunun güzel kollarından aldı.

-Anne kapat şu lanet perdeyi.

-Hadi kalk jess kahvaltı yapcaz hava çok güzel bak bugün.

-Ohhh lanet olsun daha okul var.

-Lanett okuyup durmada hadi jess kalk kahvaltı yapcaz.

Kalkıp üstüme pudra ile beyaz karışımı olan göbeği açık tişörtümü giydim ve buz renginde olan şortumu giydim.Makyajımıda yaptıktan sonra farkettim ki kiraz tadındaki parlatıcım bitmiş neyseki aynısından annemde vardı ama kullanmama çok kızıyor annemlerin odası aşağıdaydı sessizce odaya girip aldım ve odama çıkıp gülmeye başladım sürdüm ve çantama attım parlatıcıyı çok sexy olmuştum saate baktım ve geç kalıyordum ayakkabılarımı giyip aşağı mutfağa indim anneme sulu bir öpücük kondurdum.

-Görüşürüz jess.

-Görüşürüz anne.

Dedim ve bir baktım Emily ve yanında yakışıklı sevgilisi Cris yanıma geliyolar.

-Selam jess.

-Selam Emily.

-Çok güzel ve çok sexy görünüyorsun bugün jess.

-Saol Emily sende çok güzelsin.

-Naber jess.

-İyi Cris senden naber.

-Bizde iyiyiz saol Jess.

-Biz kaçalım jess okulda görüşürüz.

Emily nin sevgilisi çok yakışıklı şarışın ve çok kaslı o yeşil gözleri beni benden alıyo ama o Emilynin sevgilisi Emily çok iyi bir kız çok samimi değiliz ama arkadaşız.

Okulda ponpon kızların lideri benim o sexy vücudum erkeklerin gözlerini döndürüyo ama hepside abaza dans ederken kendimi çok iyi hissediyorum okula geldim kapıyı açıp içeri girdiğimde herkesin bana öle bakması beni yicek gibi bakmaları hoşuma gidiyor.Ooo ne görim karşımdan sarışın kaslı mavi gözlü bi meteor geliyor Aman Tanrım çok yakışıklı utancımdan başka yere bakarken bana çarptı çok kaslı ve güçlüydü bana baktığımda 32 dişiyle gülümsedi ve

-Pardon güzel bayan dedi.

Ben birşey diyemedim ve bana kantinde seni bekliyo olucam dedi herkes şaşkınlıkla bize bakıyodu hiç takmadan dolabıma doğru yürüdüm dolabımdan kitapları alırken en sevdiğim arkadaşım geliyodu karşımdan Erica o çok güzel bi kızdı benim gibi esmer değil sarışında değil kumral ve kahverengi gözlüydü ama sexy değildi onun tatlılığı vardı çok seviyorum onu yanıma gelip bana sarıldı.

-Ooo jess çok sexy görünüyorsun.Her zaman bölesin ama bugün çok iyi görünüyorsun.

-Saol tatlım sende çok şekersin.

-Hey jess gördün mü okula çok yakışıklı bir çocuk gelmiş.

-Evet onla randevum var dersten sonra.

-Senin cazibene datanamaz jess duyduğuma göre bakireymiş.

-Ooo inanmıyorum onun gibi yakışıklı çocuk nasıl bakire olabilir.

-Öle konuşuyolar.

Derse girdim ders bayan John un dersiydi beni pek sevmez ama kapıdan içeri girdiğimde o çocuk benim her zaman ki oturduğum sıranın yanındaki sırada oturuyor bi an mutlu oldum bayan John dan derse geç kaldığım için özür diledim ve sırama doğru yürüdüm beni görünce o da güldü çok yakışıklı bir çocuk sarı saçlarıyla o mavi gözleriyle beni benden alıyodu o da futbol takımının kaptanıymış bunuda bana Erica dedi o kızı bu yüzden çok seviyorum.

Kırmızı GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin