GERÇEK AŞKIM

55 6 2
                                    

   JESSİCA'NIN AĞZINDAN

Herşey çok güzel.Alexle ben hep beraberdik.Beni hep yanında istediği için onun evine taşındım.Onla beraberken güvende hissediyorum kendimi.Vampir olalı 7 ay oldu.Alex çok güçlü bir vampir.Alex'in kendisine özel bir özel gücü var.Geçmişi silebiliyor.Geçmişi kısaca unutturuyor.Ben daha kendi özel gücümü keşfedemedim ama yakında keşvedicem.Biliyorsunuz ki Erica dönüştürdü bizi ama artık çok değişmişti onla olan bütün bağlarımı koparttım.Okula gelmiyordu artık.Kendi evinden taşınmış.Uzaklara gitti söylentisi var.O burdayken cinayetler çoktu ama gitti ve cinayetler azaldı.Erica bizim gibi kan torbalarıyla değil, insanlarla yani kısacası bakire olmayan erkeklerle beslenir.Onu uyarmama rağmen beni aldırmadı.Banane yani "Erica canın cehenneme bebeğim" dedim ve ondan uzaklaştım.Ben Alex'le mutluyum ve hep onla olacağıma dair yemin ederim.Neyse herşey çok güzel ve okulun bitmesine 1 hafta kaldı.

-Alex hadi kalk canım.

-Efendim jess aşkım.

-Hadi kalk Alex seni uyuz canavar.

-Sen gel bakalım.

Dedi ve beni yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı.Kahkahalar içinde boğulcaktım ve birden durup gözlerimin içine derin derin baktı ve sonra yavaşça yaklaştı, öpmeye başladı çok yavaş ve narin bi şekilde öptü bende karşılık verdim.

-Seni seviyorum Jess.

-Bende seni seviyorum vahşi azmanım.

-Hadi jess kahvaltımızı yapalım zaten okula gitcez 1 sat kaldı hadi aşkım.

-Tamam canım ben hazırlanim.

-Mezun olduktan sonra evleniceğiz bebeğim

-Evet aşkım çok heyecanlıyım.

Ben hazırlanırken Alex dik bakışlarıyla bana bakıyor.Sexy vücudumu adeta baştan sona süzdü.Onun da çok sexy bir vücudu var.O kaslı kolları vücudumda gezerken çok tahrik ediyor beni.O bakışlarıyla bile tahrik ediyor zaten.

 
ALEX'İN AĞZINDAN

Jess beni çok tahrik ediyor.O sexy vücudu benim aklımı başımdan alıyor.Adamım bu kız adeta benim için yaratılmış sanki.Tanrı'nın bir lutfu.Onu öyle görmeye dayanamayıp onu duvara dayadım ve ;

-Beni çıldırtıyosun jess.Beni çok tahrik ediyosun.

-Seni çok seviyorum Alex.O kaslı kolların sexy vücudun beni benden alıyor ama ben seni sen olduğun için seviyorum.Sana aşığım Alex.Vahşi azmanım benim.

-Senle evlenicem ve sen benim kadınım olucaksın.Beni benden alıyosun.Senle benim bir bebeğim olucak.Bir aile olucaz.

-Alex evet aşkım bu güzel romantik anı bozucam ama okula gitmemiz gerek.

Jess' in o incecik belinden tutuyorken.Lanet okul bütün bu ortamı mahfetti.Neyse jess zaten benim onu hiç bırakmıyacağım.

  JESSİCA'NIN AĞZINDAN

Alexle kahvaltımızı yaptık ve okula gitmek için arabaya doğru yürüdük.Evet sizin düşündüğünüz gibi araba kazada çok kötü olmuştu ama yenisini aldık.Okula geldik ve içeri girerken onun o havalı sırıtması beni gıcık ediyordu ama bi yandanda hoşuma gidiyor.Ona ayak uydurmak için bende havalı bir şekilde gülümsedim.Kimin önünden geçersek arkamızdan konuşuyodu.Bu da bizim hoşumuza gidiyor.Bunları duyabiliyoruz çünkü bu bizim özelliklerimizden biri.Ama Alex'e yan bakanlar var mı acaba ?? Bunun cevabını almak için okulun dedikoducu kızı Lissa ya gittim.O da bana olan biten herşeyi anlattı.O kız'ı bulduğum yerde benden korksun bence.Okulda herkes Alex ve bana bakıyorlar bizi konuşuyolar ama Alex bazen çok kıskanıyor.Herşey karşıluklı bebeğim.O beni kıskanıyor bende onu bu huyumuz ikimizinde hoşumuza gidiyor.Benim hakkımda erkekler çok sexy dediklerinde Alex deliye dönüyor.Bende o kızı bulucam zaten ama bizi kimse ayıramıyacağı için sorun değil ama ona benden başka kimse bakamaz bakanın gözlerini oyar ağzına tıkarım ondan sonra onu parçalara ayırırım.Biz Alexle derse girdik ve orada biz kızın düşüncelerini okudum ve Alex'e bakarken yakaladım.O kızı yakalayıp pparçalıycağım.Aptal sürtüğe bak adını da öğrendim Alex asla ona bakmaz.Alex'in gerçek aşkı benim.Ama o kızı parçalıyacağım gerçeğini değiştirmez.Kızın adı Ivy.Canın cehenneme Sürtük.

  ALEX'İN AĞZINDAN

İnanmıyorum.Jess delirmiş olmalı.Tabi benim akıl okuduğumu unuttu.Ama ben jess den başka kimseye bakmam ki bu düşüncesi beni üzdü ama beni kıskanması hoşuma gitti.O kızı parçalamaması lazım.O kıza acıdığımdan değil.O kanı çok sevicek ve herkese sardırabilir.Ama o benim jessim yapmaz.Kıskanırsa yapar.Neyse ya ben jess' den başkasına bakmam.Jess'e de kimse bakamaz.Bakanların boynunu kopartırım.O benim o benim hatunum o benim herşeyim o benim acımasız kadınım.Ders bittikten sonra kantine gidip Jess' e meyve suyu almaya gittim o da beni dolabın orda bekliyor.Bi anda o kız yani Ivy geldi;

-Alex naber.

-İyi Ivy.

-Sana bişey sorcam ??

-Evet.

-Beni bu akşam ders çalıştırır mısın ??

-Ivy bu senin için hiç iyi olmaz.

-Ama neden ?

-Ivy benim bi sevgilim var hatırlatim.Onu tanımıyorsun.Kıskanırsa sana herşeyi yapar.

-Bana bişey yapamaz ben sana...

-Sen Alex'e ney Ivy ??

-Jess tatlım bişey yok.Hadi gidelim.

-Hayır Alex.Ivy'nin söyliceği şey ne merak ettim.

-Ben Alex'e aşığım Jess.!!

O anda Jess çok sinirlenip kızın yakasından tutup dışarıya çıkarttı.Durdurmaya çalıştım ama durduramadım.Ben eve gittim ve 1 saat sonra Jess kapıdan girdi.Gözleri kıpkırmızı olmuştu.Üstü başı kandı.

-Jess iyi misin ??

-Ona karşı duygular hissettin mi ??

-Hayırr !! Ben sana aşığım sen bu soruyla ne demeye çalışıyorsun Jess !!??

-Alex ben sana aşığım ben sensiz yaşayamam.Sen olmassan bende olmam.O kızdan kıskandım seni evet çünkü sen benim herşeyimsin.

Jess ağlamaya başladı.Ona sarılıp sakinleştirmeye çalıştım.Bana bakıp göz yaşlanırını sildim.

-Seni seviyorum Jess.

-Ben de seni seviyorum Alex.

-Sen benim gerçek aşkımsın.

  JESSİCA'NIN AĞZINDAN

Onu çok seviyorum ve bu sözlerle beni büyüledi adeta.Ona yaklaştım ve boynuna öpücükler kondurmaya başladım.Boynundan öpmeye başlafım dudağına kadar.Elleri bacaklarımda geziyordu ve bu beni tahrik ediyordu.Üstündeki tişörtü çıkarttı ve beni öpmeye başladı.Çok hoşuma gitti.Onun o kasları, fitt vücudu üstünde ellerimi gezdirmem onu çok etkiliyor.Beni duvara dayadı ve seni çok seviyorum beni çok etkiliyorsun dedi.Bu lafları sözleri beni çok etkiliyor.Biz beraber olmuştuk.Gece beraber aynı yatakta yatmıştık.Onun göğsüne koymuştum kafamı ve uykuya daldık...

Kırmızı GözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin