JESSİCA'NIN AĞIZINDAN
O gece Alexle benim olmuştu.O gece Alex'e ait olmuştum bütünümle ona gitmiştim.Beraber sabah kalktığımızda oynaşmıştık.Kahvaltı hazırlamıştık beraber.Ama Alex benim bende Alex'in olmuştum.O günü aska unutmıcam.Alex'in de benim de bakireliğimiz gitmişti.Alex benim ilkim oldu.Sabah beraber okula gittik.Kapımı açtı ve buyrun güzel bayan diyin elimden tutarak okulun kapısından girdik ve herkes bize bakıyordu.Onun o havalı sırıtması beni gıcık ediyordu ama beni benden de alıyordu.Bende sırıtmaya başladım.Nasıl olsa okulun en sexy kızı okulun en yakışıklı erkeğiyle beraber.Herkes arkamızdan konuşuyordu bu da bizim hoşumuza gidiyor.Alex beni yanından hiç ayırmıyordu.İleriden Erica geliyordu.İyi gözükmüyordu pek fazla.Solgun gözüküyor.Alexle beni tebrik etti ve beni bi kenara götürdü.
-İyi misin Erica.
-Evet iyiyim ama sana bişey demem gerek en iyi arkadaşlar birbirinden bişey saklamaz dimi.
-Erica evet de beni telaşlandırıyorsun.
-Sen benim en iyi arkadaşımsın bunu sana anlatırdım ama hazır değilim.
Dedi ve beni yanağımdan öptü ve oradan hemen uzaklaştı.
Alex yanıma geldi.
-İyi misin bebeğim ??
-Bilmiyorum Alex Erica benden bişey saklıyor.
-O senin en iyi arkadaşın elbet bigün der.Sen o güzel canını sıkma.
Dedi ve dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu.
Derse girdik Alexle Erica orda oturuyordu yanı boştu Alex'e söyliyip yanına gittim oturdum.
-Erica iyi misin tatlım.
-Evet iyiyim Jess.
-Bana bişey dicektin ne dicektin ??
-Zamanı geldiğinde söylicem.
Bende ısrar etmek istemedim ve birşey demedim.Dersten çıktıktan sonra ben Alex ve Erica kandine gidip oturduk ve bir kahve içtik.
Orada Ericanın gıcık ve hiç sevmediği kız vardı.Bella ordaydı gıcıktı ikisi birbirlerine.Bella ordan kahve alıyodu ve sıcak kahve istememişti soğuk istemişti.Oradan gelirken ayağı takılmış gibi yapıp soğuk kahve Ericanın başından aşağı döküldü.Rrica çıldırmış gibiydi.Bellayı yakasından tuttu ve ilerdeki dolablara fırlattı.Bellanın kafası kanamaya başladı.Erica'nın gözleri renk değiştirmişti kıpkırmızı olmuştu o mavi gözler.Çok korktum.Ericaya dik dik baktım bu neydi şimdi.Alex beni hemen oradan götürmüştü.Ericayı gördüm ve yanıma gelmesini söylemiştim.Onu da yanımıza aldık ve eğlenmek için bi bar gibi yere gittik müzik felan çalıyodu.Öpüşen gençler,dans eden kızlar erkekler.Erica kafasını dağıtmış gözüküyordu.Bi tane çocukşa tanışmıştı.Adı Mex miş onunla dışarı çıktılar ve geldiğinde çocuk yoktu ama Erica çok iyi gözüküyordu.Alex ve ben dans etmeye başladık.Bazı kızlar Alex'e bakıyordu ama Alex'in dudaklarına yapışınca hepsini göt etmiştim.Alex beni dışarı çıkardı ve Seni Çok Seviyorum dedi.Beni çıldırtıyorsun dedi.Beni duvara dayadı ve öpmeye devap etti.Ayaklarımı beline sardım ve delice öpüşmeye başladık.Arabaya doğru gittik ve beni kucağına aldı.Ellerini bacaklarımda hissediyorum.Tişörtünü çıkattı ve öpmeye devam etti.Boynumdan göğüslerime doğru indi ve tişörtümü çıkartıyodu ve arabanın üstünü kapattım.Beni delirtiyosun Jess.Seni çok seviyorum Alex.Hayatımın anlamı gibi sözcükler kurdu ve karım olucaksın dedi.Çok mutlu olmuştum.Hep benim olucaksın senin bu dudaklarına benden başka kimse öpemez senin o inci tanesi gözlerine kimse benim gibi bakamaz dedi.Bu sözler beni büyüledi.Alex üstünü giydi ve bende giydim.Alex bana sarıldı ve hayallerini anlatmaya başladı.O hatallerin naş rolü benimdi ben oynuyordum o baş rolde.O sırada Erica geldi ve hadi gidelim dedi.Saat epey geç olmuştu.Erica nın keyfi yerindeydi.Onu öyle görünce bende mutlu oldum.
ALEX'İN AĞZINDAN
Ben Jessi neden bu kadar çok seviyorum.Adeta ona bağlandım.Bi anda girdi hayatıma ama herşeyimi değiştirdi.Çünkü benim herşeyim o.Onsuz bir hayat düşünemiyorum.
-Jess.
-Efendim tatlım.
-Seni çok seviyorum bebeeğim.
-Bende seni çok seviyorum ilerizekalım benim.
Dedi ve bu beni çok mutlu etti ama onu kaybetcem diye çok korkuyorum. Ben ona çok bağlandım asla bırakmıycam.
-Jess seni asla bırakmıycam.
-Bende seni asla bırakmıycam Aşkım böle düşünmen bile aptalca sen benim kocam olucaksın.
-Sende benim karım olucaksın.
ERİCA'NIN AĞZINDAN
Ben vampir olduğumu Jess'e nasıl anlatıcam.Ona zarar vermek istemiyorum.Ona söylemem gerek.O benim en iyi arkadaşım ama bunu ona söylersem benden nefret eder.Arkadaşlığımız biter.Bu lendi isteğimle oldu ama.Artık kimse bana zarar veremez ama ben en iyi arkadaşımada zarar veremem çok korkuyorum onu çok seviyorum ona zarar verirsem Alex'te çok üzülür ama susuz kalmamaya çalışıcam başkalarıyla beslenirim hastaneden kan çalarım ama ona asla zarar vermem.Alex bi an da direksiyonun hakimiyetini kaybetti bana bişey olmaz anca yaralanırım ama Alex ve Jess.
-Alexxxxx durrrrrr.
-Jesssss.
Kaza olmuştu Alex ve Jess ağır yaralıydı Jess çok kan kaybetti.Kanı görünce kendimi kaybettim. Ama aç değildim susuz değildim.Kendimi tuttum ama Alex ve Jess ölmek üzere.Onları ısırıp dönüştürmek zorunda kaldım ve uyandıklarında yorgun ve susuzlardı.Birbirlerini gçrünce şaşırmışlardı.Araba zaten pert olmuştu Alex jess' i öle görünce sarıldı ve jess ağlamaya başladı.Çünkü şoka girmişti.
JESSİCA'NIN AĞZINDAN
-Alex bize ne oldu ??
-Bilmiyorum bebeğim ama bişeyimiz yok merak etme hayattayız şu anda.
-Alex kendimi çok susamış hissediyorum.
-Bende öyle hissediyorum ama su değil başka bişey istiyorum.
-Erica bize ne oldu ??
-Jess sana hemen söylicem otur şuraya.Alex sende otur.Dün akşam ben biriyle birlikteydim ama aniden boynumu ısırdı beni dönüştüreceğini söyledi.Neye dediğimde vampire dedi.Ben sizi öyle çok kan kaybetmiş bi şekilde görürken sizi ölüme bırakamazdım.Sizi dönüştürmek zorunda kaldım beni affedin.Seni kaybedemezdim jess ben sensiz kalamam.
Dedi ve çok hızlı bir şekilde uzaklaştı.
-Alex.
-Efendim bebeğim.
-Biz şimdi neyiz ? Vampir mi ??
-Evet bebeğim.
-O kadar da kötü olamaz dimi jess senle olucam asla ölmiycez sen hep benim olucaksın.Şu anda ölü sayılırız ama sen benim sonsuz aşkımsın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Gözler
VampirBen Jessica 18 uaşında genç bir kızım kitabı okursan ilerde benim nasıl biri olduğumu ne olduğumu anlarsın ;) :)