Benim adım Mylo Vance.Bundan 2 hafta önce normal biriydim.Karım Syeira' yı çok seviyordum.Birde oğlumuz vardı Ethan.8 yaşında. Bir İşimde vardı acil tıp teknisyeniydim.Bütün günüm ambulans'ta geçerdi. Şimdiyse bunlar sadece hayal gibi geliyor. Bir kanalizasyon borusunda öylece oturup duruyorum. Bir çözüm arıyorum bana olan şey için...
Her zamanki gibi sabah 6'tı da uyanmıştım.Karım genelde oğlumuzu bırakırdı okula sonra da hemşirelik yaptığı hastaneye giderdi. Ben de yanlız başıma kahvaltımı yapar apartmandan çıkar ve arabama atlayıp işime giderdim. O günde öyle yapmıştım...
Saat 13.00 civarı bir ihbar geldi. Hızlı bir şekilde çıktık. Ortağım jane telsizle merkeze yolda olduğumuzu bildirmişti. Merkez " ihbarın sahibi 40 yaşlarında bir kadın yaklaşık 30 dk önce bir çeşit böcek tarafından ısırıldığını söyledi. Kadın evinde tek ve tam adresi şuan da gps 'inizde görebilirsiniz" diyerek bize bilgi vermişti. Jane haliyle çok rahattı böcek ısırması bizim için acil durum bile sayılmazdı artık.
Eve vardık kapıyı çaldık kadının kolu tamamen kıpkırmızıydı. Jane hemen kadını kapının dışındaki merdivenlere oturttu ve pansumana başladı. Bu sırada kadın la konuşup neler olduğunu sordum.Kadın sanki birşeyleri saklarmış gibi cevaplar verdi. Kolundaki yaraysa hiç böcek ısırmasına benzemiordu. Jane pansumanın bittiğini sargı bezini takmak için yardım istediğini söyledi. Ben Sargı bezini takmak için eğildim elimde eldiven olmadığı için kadının kanı elimin bir kısmına değdi.Benim bunu fark etmemse yaklaşık 2 saat sonra GÜCÜ ilk hissettiğim andaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER
Science FictionSokağın ortasındayım. Onlarca polis ve asker bana silah doğrultmuş. Bana teslim olmamı söyleyip duruyorlar. Ama bunu yapamam ki. Çünkü ben Gücü değil. GÜÇ beni kontrol ediyor. O nasıl isterse öyle olur.