Çok keyifli bir röportaj oldu umarım senin içinde öle olmuştur :)
Kelebeğin Sırrı adlı inanılmaz kitapın sahibi JeJee_19
Bu sefer bir kaç değişik sorumda var :D
1. okuycularınızın ilgisinden memnunmusunuz ?
Öncelikle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim. enimle röportaj yapmak istediğin için asıl ben teşekkür ederim. Okuyucularımın ilgisinden inanılmaz derecede memnunum. Birçok aksilik nedeniyle geciken bölümlere rağmen ilgileri hiç azalmıyor ve ben onlara minnettarım. İyi ki varlar.
2. okuyucularınız yorumlarını okuyarak yazdıgınız bir bölum oldumu
Yorumlar doğrultusunda komple bir bölüm yazmadım, ama tam olarak aynısı olmasa da fikir edindiğim ve ilham aldığım yorumlar oldu diyebilirim.
3. aileniz kitaplarınızı okuyormu
Bütün ailem değil ama annem hepsini okuyor. Onun da Wattpad' te hesabı var. Bazen yorum bile yapıyor sağolsun.
4. bize kendini kısaca tanıta bilirmisin
17 yaşındayım. Lise 3 Yabancı Dil Bölümü' nde okuyorum. Üniversiteyi Londra' da okuma hayalleri kuruyorum. Çikolata ve müzik bağımlısıyım. Çok konuşan, çok gülen, meraklı ve sabırsız biriyim.
5- kac kardeşiniz
İki kardeşiz. 13 yaşında bir kız kardeşim var.
6- yapmayı sevdigin şeyler
Müzik dinlemek, yemek yemek, uyumak, arkadaşlarımla sohbet etmek.
7- gitmek istedigin ülke
İlk gitmek istediğim ülke İngiltere. Ama Mart ayında İspanya' ya ve yaz tatilinde de Almanya' ya gideceğim. Sanırım İngiltere biraz bekleyecek.
8- bu aralar dinledigin şarkılardan 3 veya 2 ornek verebilirmisin
Şarkı olarak ayırım yapamam ama en sık Sia' nın ve Ed Sheeran' ın şarkılarını dinliyorum bu ara. Müzik konusunda oldukça geniş bir yelpazem var, kulağıma hoş gelen her şeyi dinlerim.
9- Hikaye yazmaya ne zaman başladın
Wattpad' e üye olduktan kısa bir süre sonra başladım. Yaklaşık iki sene kadar oldu sanırım.
10- hikaye yazamya başladıgından beri neler degişti
Çok büyük değişimler olmadı ama hiçbir şey olmadı da değil tabii. İlk olarak baştaki hikayelerime göre şimdi daha iyi yazdığımı düşünüyorum, bu konuda ciddi bir gelişme kaydettim, tabii bence. Ve ikinci olarak da, burada birçok kişiyle tanıştım ve bazıları benim için gerçekten çok önemli insanlar hâline geldiler. Özellikle biri var ki, onun yeri her zaman ayrı olacaktır.
11- Haftada kaç kere hikaye yazıyorsun
Şu an devam eden üç ayrı hikayem var. Bu nedenle yazma konusunda herhangi bir sınırlamam yok. Bölümleri en geç haftada bir paylaşmaya çalışıyorum. Bir aksilik çıkmadıkça hikayelerin hepsini haftada bir güncelliyorum.
12- evde nasıl birisin
Kulağında kulaklık, elinde telefon, evin içinde tur atan birini hayal edin. İşte o biri benim :D Çok üşengecimdir, sadece müzik dinlerken ayakta görülürüm. Yemek yemediğim ve uyumadığım zamanlarda ya hikayelere bölüm yazıyorumdur, ya da annemle şakalaşıyorumdur.
13- kahve mi çay mı ?
İkisine de aşırı bir düşkünlüğüm yok. Ama yazarken kahveyi tercih ederim genelde.
14- Nerde Yaşıyorsun
Yalova' da yaşıyorum.
Takipçilerime ve okuyucularıma söylemek istediğim şey, onları çok seviyorum. Gösterdikleri ilgi ve verdikleri destek için çok teşekkür ederim. Umarım onların bu ilgisine ve desteğine layık olmaya devam edebilirim.
Neden seni bu kadar sevdiğimi şimdi anlıyorum çok fazla ortak yönümüz var :)
Adımla gurur duyuyorum adaşım olmana çok sevindim bilemessin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZARLARLA RÖPORTAJ :))
No FicciónTatlımı tatlı inanılmaz yazıları olan Yazarlarımızla Röportajımızz :)) Bir yazarla Röportaj yapamamı istiyorssanız yorum atmanız yeterli yeni röportajlar için vote :))