"Adam!" Sabrina il striga, dar Adam parca nu parea sa o auda "Adam!" incearca din nou fata.
"Lasa-ma Sabrina, stii ca nu trebuie sa se afle ca avem o relatie!" raspunse el in repezeala si intra in scara blocului.
"Dar Adam" incearca ea totusi sa spuna "Te iubesc..." durerea din vocea ei se vedea , ramasese singura , doar cu ea si gandurile sale.
Sabrina il iubea foarte mult pe Adam , doar fusese prima ei dragoste, fusese primul baiat care ii captase atentia, primul care ii furase sufletul, dar din pacate nu era reciproc.
Pentru el?Sabrina era o distractie, o aventura.Pana la urma, ce stia el despre dragoste?Nu mai fusese niciodata indragostit cu adevarat.Fetele erau doar o joaca, o inima franta pe saptamana, un castig cat mai mare.
Sabrina a plecat indurerata acasa, cu inima bucati, a fost lasata singura in frig.Ningea frumos afara, doar era aproape sezonul Craciunului. Bine ca statea doar la cateva blocuri distanta.Ajunsa acasa ingenuncheaza langa patul ei si incepe sa suspine.
"Oare de ce nu ma iubeste?" se intreba de sute de ori fata. " Atat de greu sunt de iubit?" tot ce isi dorea ea era iubire, stia ca nu este cea mai frumoasa sau cea mai desteapta, dar cu toate astea se iubea, iar acest baiat incepuse deja sa ii dea toate principiile peste cap.
A doua zi nu a fost o zi plina, nu mai auzise de el pana mai pe seara cand ii da mesaj "Iesi afara.Sunt in fata blocului" , iar ea s-a conformat in 10 minute.Cu toata suferinta ei s-a ingaduit sa afiseze cel mai frumos zambet.O facea sa se simta bine intr-adevar, avea grija de ea, dar nu in fata lumii.
I-a sarit in brate cu cea mai mare dragoste, el a raspuns la imbratisare si a sarutat-o.Si el tinea la ea, dar nu aflase inca asta.
CITEȘTI
One story and a half
Teen FictionPovestea incepe simplu, ea se indragosteste de el, iar el ii frange inima.Ceea ce nu stiu ei este ca aveau sa se intalneasca dupa 3 ani si sa se indragosteasca din nou.V-or urma acelasi destin tragic sau povestea s-a schimbat?