Seviyorum seni. Canımdaki yaşayan can. Her an seni yaşıyorum, her an seninle yaşıyorum. Üşüdüğüm gecelerde, senin yüreğinin sıcaklığı doluyor içime. Isıtıyor beni. Her dinlediğim şarkıda o haykıramadığım şeyi haykırıyor sanki bana, "seni seviyorum" diyor.
"Seni çok seviyorum.."
Bir insanın yaşayacağı en zor duyguları yaşıyorum belki de. Beni sevebileceğine hala inanmak o kadar kifayetsiz ki. Hani, hani çaresiz, çok rahatsız bir hastanın beklediği o küçücük bir ümit vardır ya, işte öyle bir ümit benimkisi de. Ama benimkisi tebessüm ettiriyor azda olsa..
Aklıma her geldiğinde, geceleri yastığa başımı koyduğumda düşüyorsun aklıma. Acaba diyorum, acaba böyle olmasaydı, nasıl olurdu? En azından böyle olmamalıydı bence.
Hala bu kadar uzun zaman geçmesine rağmen, sen ve seninle ilgili hiçbir şeyi unutmadım. Unutmam mümkün mü ki? İlk, gerçekten yaşadığıma inandığım şeysin sen. Ben seni severken, var olduğumu hissedebiliyordum. Oysa ki, sen beni sevmiyordun bile. Ama ben yine de bunu hissediyordum. Çünkü seni seviyordum. Seni sen yapan her zerreni seviyordum. Eğer bu sevgiyi kabul etseydin sonuna kadar sevebilirdim seni. Herşeyini, herşeyimle sevebilirdim..
Hala bir şeylere ümit etmek, bir şeylerin iyi olacağına inanmak bir nevi aptallık mıdır? Bilmiyorum. Ama ben artık ümit etmek istemiyorum, şarkı söylemek istiyorum, o şarkıyı yaşamak istiyorum. Seninle yaşamak istiyorum. Ben artık seni sensiz sevmek istemiyorum. Seni başucumdayken, dizlerime kafanı koymuş, uzun soluklu bir kitabı okurken yada bir şarkıyı beraber dinlerken sevmek istiyorum. Beraber yapabileceğimiz onca güzel şeyler varken bu kocaman mesafeyi silmek istiyorum. Ama biliyorum ki bu koskocaman mesafeyi silmeye silgim yetmeyecek. Hiçbir zaman da yetmedi zaten.
Belki de en güzel günlerimiz, hala yaşayamadığımız günlerdir. Yaşayacağızdır. Kim bilebilir ki? Ama ben seni hiç bir zaman unutmayacağım, evet belki de yorgunluğumdandır bu vazgeçme isteyişlerim. Ama sen ve seninle ilgili hiçbir şeyi unutmayacağım. Arada aklıma geleceksin elbet ve ben o zaman bir Nazım Hikmet mısrası mırıldanacağım.
"Ne güzel şey hatırlamak seni.."