"Merhaba Manhattan üst dogu yakası. Karşınızda dedikoducu kız.
Şu anda her New York'lunun doğal olarak defilelere davet beklediklerini, ofislerine kosusturduklarini veya alışveriş yaptığını mi zannediyorsunuz?
Üzgünüm yaniliyorsunuz .
Doğrusu , şu anda herkes davetsizce defilelere gidiyor. Ofislerine kosusturanlar ve alışveriş yapanlar , siz rahatınızi bozmayin lütfen.
Dünkü Emilio Pucci defilesinde yataginda uzanan buyukbabalari bile kaldıracak derecede büyük bir şok yaşandı.
Bu durumları gerçi size en iyi Serena
Van der Woodsen ve Blair Waldorf aciklayabilir. Tabi ki Dan Humphrey 'ı unutmamak gerek. Çünkü defiledeki tasarımlarin fikirlerini Emilio Pucci çalışanlarıyla ortaklaşa yapmıştı.
Serena ve Blair'a gelecek olursak onlara bu güzel kıyafetlerinin kopyalarinin defilede kullanılmasına izin verdikleri için teşekkür ederiz. Sayelerinde onlara gerçekte nasıl giyinseler daha iyi olacaklarını göstermiş olduk. Belki böylece Blair ayağındaki o çizmeleri çöpe atabilir. Her neyse.
Bu arada arama motorunda aranan tek blog sahibi olmadigimi açıklamak istiyorum. Ama en dolusu olduğum kesin.
Karşınızda başka bir blog , Telling the Truth. Eğer sahibini merak ediyorsanız, iki kişi olduklarını bilin yeter.
Xoxo Gossip Girl "
.........
Telling the Truth ' un şifrelerini tek sahipleri Blair ve Serena , kesinlikle Dan'den intikam almayi kafalarına koymuşlardi. Zamanla gossip girl un Dan olabileceğinden de şüphelenmeye başladılar.
Ve o pazartesi aksami , gerçekten tek şanslı insanlar onlardi. Çünkü tam o gece Dan'in biricik kardeşi Jenny Humphrey 'in sevgilisi Nate' in onu aldattigini gördüler. Vanessa Abrams. Nate , sevgilisi Jenny ' yi kendi çocukluk arkadaşı olan Vanessa ile aldatiyordu. Peki kızlar bunu nasıl görmüştü? İşte cevabı burada !
TELLIN' THE TRUTH
Telling the Truth ' tan herkese merhaba. Gözlerinizi dört açsam iz iyi edersiniz. Bakın bizde ne var !!
Pazartesi gecesi belki bazı Manhattan 'lilar için eğlenceli , bazısı için yorucu ve Jenny gibiler için de hayal kırıklığı yaratacak şekilde geçmiş olabilir.
Çünkü Dan Humphrey ' in biricik kardeşi Jenny Humphrey dün aldatildi. Belki bunun farkına şimdi varıyordur Jenny ama sevgilisi Nate 'e fazla güvenmemesi gerektiğini birinin söylemesi gerekiyor.
Peki yeni çift nasıl yakalandılar? Aynı gece Forever 21 mağazasının yan blokundaki apartmanda üçüncü katta o dar pencerede bir çift gölge görüldü. Ve sonra ne oldu mu dersiniz ? Perdenin ardindan Nate ve o kiz gorundu. Bu da New York 'un yapışık apartmanlarinda o dar pencerelerin önünde kimseyi aldatmamak gerektiğini öğretir.
Bize de yeni çifte yani Nate ve Vanessa'ya merhaba demek düşüyor . Üzgünüz Jenny . Bu durum ağabeyin Dan ve Emilio Pucci defilesinin ardından yaşanan en rezil olaylardan biri.
Sevgiler
Telling the truth xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip Girl : Sırlar Ortaya Çıkıyor
RandomSevilen dizi Gossip Girl ' ün kendi hayal gücümü göre yazdığım devamıdir.