Rozdział specjalny z okazji Świąt

240 17 67
                                    

Co Twoja ulubiona postać z Hetalii, mówi o Tobie?
!Uwaga - rozdział jest zrobiony dla żartów, jeśli Was niechcący obrażę to przepraszam, jednakże jeszcze chcę napisać, iż każdy ma różne podejście do postaci przez co wiele może się nie zgadzać, pamiętajcie o tym i miłego czytania!

Veneciano/Włochy północne: Jesteś nowy w tym fandomie...? No chyba, że nazywasz go Veneciano, bo wtedy nie jesteś.

Niemcy: Tak, tak... Też jesteś fajny/fajna...

Japonia: Kochasz Japonię od strony anime, czyż nie? Bo jeśli go kochasz za to, że jest "uwu boi" to mnie zablokuj czy cokolwiek, a jeśli go kochasz za to, że jest mężczyzną pełnym kultury to naprawdę masz u mnie duży szacunek.

Ameryka: Naprawdę go lubisz czy po prostu nienawidzisz ludzi którzy go nie lubią?

Anglia: Ty maniaku tsundere i herbaty... Mimo wszystko przyznaję, że jesteś osobą kulturalną.

Francja: Romantyk z Ciebie, co? Czy po prostu lubisz jego design?

Chiny: Masz dość tego, że ludzie kochają wszystkich Aliantów poza Chinami. Jesteś oryginalną osobę, szanuję.

Rosja: Podobnie jak u Japonii - kochasz go albo za to, że jest uroczy itp.? Czy kochasz go za jego interesujący charakter i ciekawą oraz intrygującą historię? A... I pewnie uczysz się rosyjskiego, prawda?

Kanada: Jesteś introwertykiem oraz spokojną osobą o której się zapomina/którą ciężko wyciągnąć z domu. I tak w ogóle... Wszystko okej? Potrzebujesz przytulasa?

Prusy: Kochasz postacie z dużym ego. W prawdziwym życiu oni Cię irytują więc przynajmniej w anime się nacieszysz.

Romano: Masz gust co do tsundere mężczyzn...

Hiszpania: Idealny wybór! Niby jest uwielbiany a jednak dość mało o nim się mówi.

Węgry: Silne kobiety górą.

Austria: Czy to Ty jesteś tym jednym dzieciakiem w klasie od muzyki co faktycznie słucha na lekcji...? Czy po prostu umiesz grać na różnych instrumentach? Ps. Zabierz mnie do Wiednia by przejechać się tam pociągiem, taki starym pociągiem.

Szwajcaria: Czujesz, że Szwajcaria zasługuje na więcej miłości.

Liechtenstein: Lubisz urocze i niewinne postacie, prawda?

Polska: Ty go kochasz a jednocześnie nienawidzisz, a jednak kochasz... I tak dalej.

Łotwa: Podobnie jak u Liechtenstein... Tylko tym razem z smutną historią.

Litwa: Wszystko okej? Potrzebujesz przytulenia? Czy po prostu sądzisz, że Litwa zasługuje na więcej miłości bo biedak wchodzi praktycznie w same toksyczne związki i przyjaźnie?

Estonia: Kochasz go, ale trochę Ci wstyd się przyznać bo inni jakoś go bardzo nie lubią... Poza tym czy tylko ja jak na niego patrzę czuję taką miłą nostalgię?

Ukraina: Czyżbyś to właśnie Ty była mamą swojej grupy przyjaciół lub znajomych?/był tatą swojej grupy przyjaciół lub znajomych?

Białoruś: Jest kilka teorii.
A. Lubisz Yandere [mam nadzieję, że i tak wiesz, że osoby Yandere są toksyczne].
B. Natalia jest dla Ciebie piękną kobietą z bardzo interesującym charakterem.
C. Silne kobiety górą.

Norwegia: Mmm, magia i nie posiadanie emocji.

Dania: Lubię Cię, jesteś uroczy/urocza. Chyba lubisz wikingów... No i LEGO - tak, też jak byłam mała bawiłam się LEGO.

Życie z państwami do prostych nie należy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz