'ten'

285 37 21
                                    

"Hey selam!" Yanıma gelen Hyunsuk'la biraz gerilmiştim. Ben bir haftayı bu çocukla nasıl geçirecektim ki???

"Selam." Gözlerini sonuna kadar kısarak gülümsediğinde bende aynısını yapmıştım. Çok tatlıydı ve benden epeyce kısaydı da.

"Hyunsuk ben. Birbirimizi tanıyoruz ama olsun." Gülümseyerek elini uzattığında tuttum. Samimiydi ve bu biraz da olsun içimi rahatlatmıştı çünkü ben fazla utangaç olabiliyordum.

"Jihoon." Gözlerim kısılana kadar gülümsediğimde o da gülümsemişti. 

"Oh sende şu bebek Junghwan olmalısın." Gülürek söylediğinde Junghwan ilk başta göz devirmiş, sonra elini sıkmıştı. Bende kıkırdamıştım bu hâllerine.

"Bebeği atarsak doğru. Evet Junghwan ben." İkisi el sıkıştığında gerçekte olan tanışma faslını bitirmiştik.

"Hadi gel okula girelim." İkimiz önden yürüyorduk, Junghwan'da tam arkamızdaydı ve telefonuyla uğraşıyordu. Sonradan hızımıza ulaşıp yanımıza gelmişti.

"Haruto'nun da kaydını buraya aldırası var aslında. Diğerlerinide ikna edebilirsem hepimiz burda olabiliriz." Hyunsuk'un dediğine Junghwan öksürmeye başlamıştı, bizde birbirimize bakıp gülmeye başladık.

"Yani sizin için iyi olur. Hepiniz bir arada olursunuz." Hafifçe kafa sallamıştı. Junghwan ise gözlerini büyültüp elini ağzına götürmüştü. Tam bir bebek gibiydi uwu.

Beraber okula girmiştik. Junghwan sınıfa gideceğine dair zırlavalayıp yanımızdan ayrılmıştı. Hâlâ şoku atamamıştı üzerinden bebek uwu.

"İlk nerelere bakmak istersin?" Ona döndüğümde elini çenesine koyup düşünmeye başlamıştı.

"Dans sınıfları galiba." Ağırdan aldığı cümleyi onaylayıp onu dans odalarının bulunduğu kata götürmüştüm.

Bizim çalıştığımız odaya girdiğinde memnun olduğunu belirten bir gülümseme sunmuş daha sonrasında odada gezmeye başlamıştı.

"Woa cidden çok güzel. Burda dans etmeyi dört gözle bekliyorum." Ağzı açık şekilde konuştuğunda bu hâline kıkırdamıştım.

"Şimdide edebilirsin aslında. Sadece ders vakti için kullanılmıyor öğrenciler istediği zaman gelip dans edebiliyor." Kafasıyla onaylayıp odanın kenarındaki bilgisayara geçip 'Zayn'in Cruel' şarkısını açmıştı. Bu şarkıyı biliyordum ve severek dinliyordum.

Yavaş yavaş dans etmeye başladığında bende odanın en kuytu köşesindeki puflardan birine oturup onu izlemeye başladım. Yavaş dans ediyordu ama haraketleri öldürücüydü yani benim tâbirimde öyleydi.

Şarkı da haraketlenmeye başladığında o da temposunu arttırmıştı. Dans ederken kendini kaybediyordu sanki. Ve hareketleri dans ediş biçimi herşeyiyle şuan muazzam görünüyordu.

Ben onu izlemeye devam ederken ne zaman bittiğini anlamadığım şarkıyla o çoktan yanıma gelmiş puflardan birine oturmuştu. Çantasından aldığı suyu içerken aşırı şey görünüyordu, ımmm...seksi?? Artı olarak terli olması yutkunmama yetmişti.

"Ağhh beğendin mi?" Utanırcasına elindeki şişeyi çantasına koyarken sormuştu. Ben ise transtan çıkmışcasına kafamı sallayıp konuşmaya başladım.

"Evet harika dans ediyorsun." İltifatımla yanakları hafiften kızardığında gülümsemiştim.

◇◇

Geçiş bölümü gibi birşey diğer üyeleride bu üniye atcam hepsi bi arada olsun. Bu arada Mashikyu olacak :) ımm birde bir kaç bölüme ortalık fena karışıyor.

shooting star-hoonsukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin