EL FENERİ karakterleri tanıtım

23 3 0
                                    

Öncelikle herkese selam .İlk kez kitap yazdım ve arkadaşlarım çok beğendi devam ettirdim toplam 5 bölüm oldular ama şuan onları bulamıyorum ve sıfırdan başlayacağım yazmaya ama çoğu aklımda şimdi karakterlerimizi tanıtayım size                                                                                     -güneş   -kuzey   -duru ve mert  güneş ve kuzey ana karakterimiz şimdi size onları tanıtalım

-GÜNEŞ... : Güneş Yalçın lise son sınıf ailesiyle ilgili biraz sorunları var ama annesini çok sever.En yakın arkadaşı ise Duru.Duruyla tam olarak ilk okuldan beri en iyi arkadaşlardı  güneşin dersleri çok iyiydi ve ailesi buna alışmış oldukları için pek de tepki vermiyorlardı güneş de buna alışık olduğu için istediği gibi takılırdı İzmir de yaşıyorlardı ve güneşin hayali ise gerçek aşkını bulduğunda onunla Galata Kulesine çıkmaktı bir gün bunu gerçekleştireceğine inanıyordu.

-KUZEY... : Kuzey Kaya lise son sınıf güneş in olduğu mahalleye hatta güneşin tam karşısındaki binaya yeni taşındıkları için okullarına yeni gelmişti kimseyi tanımıyordu izmire ilk defa gelmişti İstanbul dan taşınmışlardı buraya ve İstanbul  hiç sevmediği için mutluydu ailesinden babası 2 yıl önce vefat etti annesine çok düşkün maddi durumlarının çok iyi olmasına rağmen özel okula gitmek istemez zengin şımarık gibi hissettiği için sevmez.Ve kolay sinirlenen birisidir.

-DURU... : Duru Keskin lise son sınıf . İlk okuldan beri güneşle aynı sınıftalar ggüneşle birbirlerine ölene kadar dost olma sözü verdiler herk sırlarını bilirler birbirlerinin durunun ailesiyle arası çok iyiydi sürekli birlikte bişey yaparlardı. Ama maddi sıkıntıları vardı biraz babası 2 ay önce işten atılmıştı ve babası iş arıyordu durunun ona yardımcı olmasına izin vermezlerdi hiç . Duru 7 yaşına gelene kadar Ankara da yaşıyorlardı  7 yaşında İzmir geldiler ve güneşle tanışıp birbirlerine söz verdiler... :))

-MERT...: Mert Aygün üniversite 1 de 19 yaşında güneşi lisedeyken tanımıştı okuldan mezun olana kadar her teneffüs güneş 9.sınıfken mert 10.sınıf olduğu için her teneffüs yukarı onun sınıfına çıkardı güneş 11.sınıfa geldiğinde mert okuldan mezun oldu ve hemen okulun yanındaki çiçek üniversitesine başlamıştı duru mert in ona kardeşi gibi baktığını düşünürken mertin ona aşık olduğunun farkında değildi.Mert Doğma büyüme İzmirliydi yalan yok çok da yakışıklıydı üniversitey başladığında her salı ve perşembe okul çıkışı güneşe eve kadar eşlik edeceğine söz vermişti.

Umarım hikayelerini beğenmişsinizdir bunu yolladıktan hemen sonra ilk bölümümüzü yazmaya başlıyorum 0 dan başlıyorum hikayeyi yazmaya kafamda tasarladım herşeyi umarım beğenirsiniz lütfen oylamayı unutmayın <3<3<3 ve bu arada en çok yorum yapan 2 kişyi bölüm başına koyacağım yorum yapmayı da unutmayın çok kalpppp <3

EL FENERİ 🔦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin