4.bölüm

14 0 0
                                    

Odaya çıktığımızda. Başlamıştı bile neyse yatağa yatıp izlemeye basladım daha doğrusu başladık bi anda beste iç çekti ne oldu dedim hiç dedi açıkçası hiç böyle hayal etmemiştim dedi çünkü şu anda çok canım sıkıldı dedi benimde aklıma bi fikir geldi sen alp i ara ben ayazı bize gelsinler tabu şişe cevirmece gelen oynarız  dedim oda bilmem dur bi arım dedi aradığında alp ders. Çalışıyordu ve de ayaz da onun yaşındaymış ve onlarda sıkılmislar ben de ayazı aricakken sesini duyunca  aramadın neyse beste geliyorlar diye bağırınca ayaz da sanırım sesi duydu ve de kapa kapa dedi. Besteyi yatağa atıp gidiklamaya başladım of beste off ya ne çığlık atıyorsun diye bagriyorken kapıdan annem girdi ve biz resmen besteye hazır ol pozisyonuna geçtik annem biraz sessiz olun çalışma odama çok ses geliyo bu arada akşam yemeğine misafirlerimiz gelecek üstünü iyi giyin beyza dedi ve de beste sende madem bu gün burada kalacaksın. Peki dedi beste anneme peki funda teyze dedi . beste annemden hiç haz etmezdi bunu bende biliyordum bende onun görüşlerine katılıyorum bence annem çok iş kadını ve de ciddi biri inşallah ...
1saat sonra......
Kapı çaldı

Nermin teyze bana ve besteye seslenirken alp in sesini duyduk beste diye bağırıyordu biz aşağı indiğimiz de alp in yanında ayaz yoktu besteye kas göz işareti yaptım oda ayaz nerde dedi alp tam birşey diyecekken ayaz geldi biz odaya çıktığımızda ise yine kapı çaldı eyvah annemin misafirleri geldi neyse panik yapmamam lazım beste inanmıyorum ne yapi caz alp le ayaz damı gelecek yemeğe hayır ya. Biz onları sinama odasına gonderiri arada playsteyşın oynarlar biz gelene kadar dedik ve annem bize seslendi kızlar hadi gelin diye bizde alp ile ayaz i sinama odasına gönderdik ve hazırlanıp aşağı indik tesadüfe bak annemin misafirlerini n geleceği tuttu . Acaba ayazla alp ne yapıyorlar inşallah alp bir şeyleriiii kır... Derken odadan bir catirdi sesi off açtım som ağzımı neyse annenler konuşmaya devam ettiler besteyle biz de kas göz işareti yapıyoruz ....
Yemegimiz bitti ve odaya çıktık her yer her yerdeydi ..... Neyse hadi gelin benim odama alp sen dikkatli ol tamam mi
Alpte bana off beyza adım çıkmış 9 a inmez 8 e dedi .ooo alo genel kültürü gelişmiş arkadaşım . neyse alp ile beste odaya giderken ayazla bizde arkadan geliyorduk ayaz bana benden hoslaniyosun di mi dedi gözleri mi bi anda ona çevirdim ve malsın biliyorsun di mi dedim allahım ya ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELKİDE BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin