Sabah kalktığımda kıyafetlerimi bakan biri vardı.ilk önce Ayaz sandım ama arkasının dönünce emir olduğunu anladım.Hemen ayağa kalkıp ona hemen bağırmaya başladım ne dediğimi bende bilmiyodum.
Sesimi duyan hizmetçimiz Nermin teyze Hemen odama
geldi.ve beni sakinleştirdi ve emir i odamdan kovdu.Her zaman ki gibi annem ve babam işteydi.Hemen hazırlanıp okula gittim.Okula geldiğimde her zaman ki gibi sınıfta karizmatik bir şekilde oturan Ayaz vardı.Onun yanına doğru giderken bi anda ayağıma çelme takip beni düşürdü kim olabilir evrimdi.O sırada da beste bana sakin ol anlamında bir göz hareketi yaptı.Evrim Ayaz in yanına giderken Ayaz kalkıp beni yağa kaldırdı.
Ay canım ya nede güzel gülüyo.Her neyse öğretmen sınıfa geldi.Ve ders biyolojiydi.Ne sıkıcıydı.Ders bitti. Besteyle kantinde giderken yanımıza Alp te geldi. Gözüm Ayazı aradı ama o çoktan kantinde oturuyordu
Iy kantinde bir kız neyse soylemesem daha iyi. Hep beraber Ayazin yanına gittik tost yiyordu.Off içimden Acaba ölene kadar acilamiyacakmiyim diye soylendim.aslında ben açılmaktan değil olumsuz cevap almaktan korkuyordum. Beste yine Alp e gidelim diye kas göz işareti yapıyordu ve alp yine anlamiyordu. Tostunu yemeye devam ediyordu.Ne ol ucak Beste Alp in ayağına öyle bir vuruşu vardı ki. Çocuk bağırmamakiçin kendini zor tuttu kızarmış gibi kızardı.