(4 Gün Sonra)
İtachi:Sasuke gel eve gidiyoruz.
Sasuke:Ta-Tamam İ-İtachi
İtachi:Sasukee SASUKEE!
(O koca beden yere yığıldı bi anda kimse fark etmedi çocuğun sıkıntısını.Abisi avazı çıktığı kadar bağırıyordu ne oldu ki bi anda neden yığıldı yere neden?)
İtachi:Alo!Baba hastaneye gelin Sasuke bayıldı...
(Hastanede)
(Hüzün kaplıydı koridor tüm Uchiha ailesi Sasuke için sayısız dilek diliyordu Tanrıdan.Tüm arkadaşları,tüm ailesi korku ile bekliyordu doğacak sonuçları.)
(Sakura çok üzgündü, iki gün önce Sasuke ona çıkma teklifi etti ve kabul etmişti.Böyle olmamalıydı eğer hep kaybedicekse olmasın daha iyi.Yavaş yavaş bir korkuya kapılıyordu belki hiç içinden çıkılamıcak bir korkuya.)
(Kapı açıldı beyaz önlüklü doktor çıktı ve dedi ki...)
Tümör var riskli bölgede bir seçim yapmalısınız alırsak ki yapamayız masada kalır ama eğer tümörle yaşarsa max 4 ayı var.
Mikoto:Ne!Nasıl benim minik oğlum.Bi-bi çağresi yok mu?Lütfen yardım edin.Lütfen!
İtachi:Sa-Sasuke
(Kulaklarım çınlıyordu nasıl olur nasıl 4 ay.Neden 4 ay niye yıl değilde ay.Kafam zonkluyodu bu koca koridorda başım dönüyo zar zor ayakta kalıyodum.Hayır dedim ikinci kaybımı yaşamam dedim ama olmadı.Ailesii bizi biliyodu daha 2 gün oldu biz çıkalı bu kadar zalimce ne yaptım bende başıma bunlar geldi.)
Hastayı odaya alıcaz yarım saat sonra alıcaz ama 3 er 3er fazla olmaz.
Biz girecek miyiz teyze dedi Naruro
Sen Sakura,Shikamaru ve Temari giricek.Dedi Mikoto teyze
(Kelimelerim kifayetsizdi kalbim ağrıyodu.)
(Odaya girdiğimde yatak başlığına yaslanmış yorgun ve soluk gözlerle bakan bir Sasuke kazımıştım aklıma.Bir sıkıntısı vardı ve bize bahsetmemişti.)
Naruto:Geçmiş olsun Sasuke biliyosun.Durumunu ne ya-yapıcaksın.
(Naruto gözyaşlarına hakim olamıyordu.O gülümserken bile istemsizde akıyordu.Bebeklik arkadaşı göz açayıp kapayıncaya kadar olan bir süre zarfında ölecekti.Bu ona çok koyuyordu ve bu konuda hiç birşey yapamıyorlardı.)
(Evelsi gün Sasuke dinlenip okula geldi.)
Kakashi:Sasuke hoşgeldin!Nasılsın iyi misin?
Sasuke:Evet gayet iyiyim.
(Gözlerim doldu.4 ay sonra belki iyi olmicaktı.Gerçi belirli vakit hızlı geçer demişler ama.)
Kakashi:Benim yakışıklı öğrencimden de bu beklenirdi.
Naruto:Ne!Ben daha yakışıklıyımdır.
Temari:Hadi hadi inandık sanada.
Naruto:Sen sus -dattebayo
Kakashi:Neyse hadi bakalım.Konularda ilerdeyiz ben kitap okicam siz sessizce konuşabilirsiniz.
Sasuke:Saolun hocam
Kakashi:Ne demek...
🥑Evet sevgili dostlarım.Bu kitabıda final yapacağum.Oy vermeyi unutmayın.Ayrıca yeni kitaplarımada oy gelmeden bölüm yok.Onlar daha iyi kitaplar onlarada bakmanızı öneririm.İyi günler🍋