het begin

59 0 1
                                    

Pov lisa

Als ik wakker word zie ik dat ik me verslapen heb. Het is half acht, als ik me telefoon pak zie ik dat ik een gemist oproep heb.

Mijn vriendin amy heeft me gebelt, als ik haar probeer terug te bellen word er op de deur geklopt.

Ik sta op en loop naar beneden, als ik bij de deur ben word ik net gebelt door amy. Eerst de deur maar open doen, ik open de deur en zie amy voor de deur staan. Ze kijkt me raar aan en vraagt waarom ik nog in mijn pyjama zit. Ik antwoord daar op en zeg dat ze naar binnen mag komen en ik doe de deur achter haar dich. Ik loop naar mijn kamer om me om te kleden op dat moment woord ik door een onbekent iemand gebelt ik neem niet op. Ik kleed me aan en loop naar beneden, als ik beneden ben vraagt amy of ik ook werd gebelt. 'Ja, maar ik heb niet opgenomen' zeg ik. Amy pakt haat tablet en gaat naar de school site. 'Het eerste uur valt uit': zegt amy opeens. 'Hoezo': vraag ik maar dan geeft amy geen antwoord 'heeey, wat is er?' 'Niks': zegt amy 'echt helemaal niks'. 'Maar waarom ben je dan zo stil?' 'Ik zat op een website en daar zag ik het nummer die ons belde'. Verbaast kijk ik amy aan, wat bedoelt ze nou? 'Laat eens zien Amy' ze pakt haar tas en rent opeens weg. 'Wat is er nou met Amy aan de hand?'

verkering met een moordenaarWhere stories live. Discover now