Een vreemd gevoel

34 0 0
                                    

Pov amy

Ik heb een vreemd gevoel.... wat zou dat toch zijn?? Die zin spookt er door mijn hoofd. Ik heb zo iets wel vaker maar dat gebeurt alleen als mijn bff lisa wat doet waar ze straf van kan krijgen..... ik kijk nog even om mij heen, ik zie een bordje met daar op "hoofdstaat". Ik denk na, heel diep, het engelse woord voor hoofdstraat is toch mainstreet ofzo. Gelijk bij het woord mainstreet begin ik te blozen en te zingen. Haha en dat ik nou net niet kan zingen.
Ik zie iets en dan zie ik alles zwart voor de ogen, he wat is dat? Even later kan ik mijn ogen openen en zie dat ik in een huis ben, ik kijk heel lang naar een hoofd die boven mij hangt en ik herken hem ergens van maar kan niet op de naam komen...... ik hoor nog wat twee jongens die met iemand staan te praten het is een meisjes stem. Ik denk na over alles wat er gebeurt hier sinds ik hier ben en een ene chris ken. Ik weet het alweer chris hangt boven mij, ik kijk hem een goed aan en zie dat ie eigelijk best knap is maar hij kan niet niet tegen rein van mainstreet op..... er valt een stilte, een pijnlijke stilte maar die word verbroken door een jonge die zegt 'wat doen we met haar? Moeten we haar vermoorden ofzo want als we haar vrij laten kan ze naar de politie' somige woorden blijven in mijn hoofd rond spoken 'moeten, haar, vermoorden, politie' maar op dat moment word het stil, heel stil. Er komt nog iemand binnen ik kan het niet goed zien maar zie wel dat het een meisje is. Maar wie is het??

verkering met een moordenaarWhere stories live. Discover now