Lee Jinki (이진기), daha çok sahne ismi Onew (온유) ile tanınır. Grubun lideri ve vokalistidir. 14 Aralık 1989'da doğdu. Onew Banana Girl grubunun eski üyesi Lee Hyun Ji ile "Vanilla Love" şarkısında ve şirket arkadaşı Girls' Geneation grubundan Jessica ile "Il Nyeon Hu (One Year Later)" şarkısında düet yaptı.
Kim Jonghyun (김종현), çoğunlukla Jonghyun olarak bilinir. Grubun ana vokalistidir. 8 Nisan 1990'da Seul'de doğdu ve Seul'de büyüdü. SHINee ile çıkış yapmadan önce, Zhang Liyin ile onun ilk Çince albümü "I Will" için "Wrongly Given Love" (交错的爱) şarkısında düet yaptı.
Kim Kibum (김기범), genelde sahne adı olan Key (키) ile tanınır. Gruptaki ikinci ana vokalist ve rap yapanlardan biri. 23Eylül 1991'de Daegu'da doğdu. Dae Gu Young Shin Orta Okulu'nda yetenekli bir su kayakçısıydı.SHINee ile çıkış yapmadan önce Super Junior'ın Wonder Bo klibinde ek dansçı olarak göründü.
Choi Minho (최민호), genelde Minho olarak bilinir. Grubun ana rapçisi ve vokalistidir. 9 Aralık 1991'de Incheon'da doğdu ve Incheon'da büyüdü. Ayrıca şarkılarında birkaç rap yazmıştır. SHINee ile çıkış yapmadan önce Mart ayında Ha Sang Baek'in "Seoul Collection F/W 08-09" için modellik yapmıştır. Girls' Generation'ın Gee klibinde ve VNT'nin çıkış klibi Sound'da oynamıştır. Ayrıca Minho KBS Dream Team Sezon 2'nin rol alan oyuncusudur. 20 Kasım 2010'da da KBS'in Özel Draması olan Pianist ile oyuncu olarak çıkış yaptı.
Lee Taemin (이태민), daha çok Taemin olarak tanınır. Grubun ana dansçısı ve ikinci ana vokalistidir. Grubun maknaesidir. 18 Temmuz'da Seul'de doğdu ve Seul'de büyüdü. Grubun en küçük üyesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreyle Alakalı Herşey
FanfictionKore hakkında herşeyi paylaşacağım.Şarkılar, filmler,diziler,oyuncular.....ve daha fazlası.Eğer sende kore hayranıysan buraya davetlisin :)