Deel 6✔️

215 4 1
                                    

Pov: Niall

Esmee blijft wel heel lang weg. Ik pak mijn telefoon om Esmee te appen

Esmee🥰💍= Esmee/ ik=Niall

Ik: heyy babe waar blijf je?
Esmee🥰💍: ik kom er zo aan ik pak nog ff wat eten💋
Ik: okey🥰

Opeens gaat de deur langsaam open en staat daar het mooiste meisje van de wereld met een groot dienblad. "Heyy kan ik bij je op bed zitten of niet" vraagt ze sarcastisch. "Nee" zeg ik lachend. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan. "Wat wil je kijken nu mag jij kiezen babe" zeg ik lief. "Zullen we after kijken?" zegt ze. "Ja mij best" zeg ik terwijl ik hem aanzet.

Pov: Esmee

Ik lig nu bij Niall in bed en we kijken een leuke film. Even later ben ik in slaap gevallen op Niall zijn borst. Volgens mij vind hij dat helemaal niet erg. Dan voel ik lippen in mijn haar. Ik voel zijn armen om mij heen slaan en val in slaap.

Het is dinsdag ochtend 9:30 en ik word wakker maar dan zie ik dat Niall al weg is. Ik denk dat hij al naar het werk is. Laat ik hem dan maar ff een appje sturen.

Nialler❤️💍=Niall/ik=Esmee

Ik: heyy Nialler goodmorning💋
Nialler❤️💍: hey babe goodmorning lekker geslapen?❤️
Ik: ja jij? ik vond het gezellig gister🦋
Nialler❤️💍: ik ook, wat ga je vandaag doen?🙊
Ik: ik denk ff naar de winkel als er niet teveel paparazzi is want omdat ik met jullie vrienden ben moet ik veel vragen beantwoorden🥺
Nialler❤️💍: komt goed babe❤️
Ik: dankje Nialler💋💋
Nialler❤️💍: no problem
Ik: bye Nialler🥰
Nialler❤️💍: bye babe💋

Ik ga naar boven pak mij gitaar en probeer een couplet te maken voor een nieuw lied, maar dat lukt maar niet dat lukt alleen als Niall er bij is! Dan ga ik maar naar de winkel. Eenmaal bij de winkel aangekomen haal ik ff eten voor vanavond lasagne want dat vinden de jongens lekker. Als ik alles heb ga ik weer naar huis en zet ik nog ff friends aan. Dan zie ik dat het 17:00 is en om 18:00 komen de jongens weer thuis dus ik ga eten maken. Het eten is net klaar als de jongens binnen komen en ik ren gelijk naar Niall toe en geef hem een knuffel en dan denk ik: "shit de andere jongens zijn e rook nog" dus dan geef de anderen ook een knuffel.

"Wat eten we want het ruikt zo lekker" zegt Harry. "Nou wat denk je?" vraag ik. "Uh spaghetti?" zegt Louis sarcastisch. "Nope" zeg ik lachend. "HUH! Lasagne!!!!" zegt Liam. "Yessss" zeg ik terug.

"Wow Esmee je kan echt goed koken" zegt Niall. Maar ik ben gewend dat hij babe tegen me zegt maar dat kan nu niet omdat de andere jongens erbij zitten.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wat vinden jullie van de bijnamen die Esmee en Niall aan elkaar geven?? Zet ff in de reacties!!🧸 dit verhaal heeft 500 woorden haha

Moral of the story ~Dutch~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu