*3 maanden later*Pov: Niall
Ik wil Esmee graag ten huwelijk vragen. Maar ik weet niet hoe ik dit moet gaan vragen. We zijn nu aan het Repeteren voor onze tour die er aan gaat komen. Onze eerste show is in London en daarna heel Europa. Ik weet al hoe ik Esmee ten huwelijk ga vragen. Maar eerst nog even repeteren.
Ik zit nu bij Lou onze visagiste ze doet mijn make-up en haar. Als ik klaar ben loop ik naar Esmee toe. "Esmee welk setje moet ik aan doen? Zwarte skinny jeans, wit t-shirt en witte all stars of zwarte skinny jeans, basket bal shirt en zwarte all stars? zeg ik gespannen ik vind dit namelijk best wel spannend dit is onze eerste concert na een jaar. "Uhmm....ik denk het eerste setje die staat jou sowieso super goed!" zegt ze lief. "okey" zeg ik en ik kleed mij om.
Pov: Esmee
Niall en de andere boys staan nu op het podium gek te doen. Ze zijn net klaar met You & I en ik word op het podium geroepen door Niall. Ik loop het podium op en er staat een stoel klaar waar ik op ga zitten. "Lieve Esmee, sinds dag 1 dat je bij ons woont ben ik al verliefd op jou, toen deed ik alsof ik ziek was, jij was zo bezorgd om mij ik vond dat schattig, even later kon ik jou mijn vriendinnetje noemen, ik was zo blij, een paar maanden later kwamen we er achter dat je zwanger was, inmiddels ben je al 6 maanden zwanger en ik ben nog steeds bij jou, we hebben ruzie's gehad maar we waren altijd eerlijk tegen elkaar, dus wil ik jou dit vragen..." Hij gaat op zijn knieën zitten en pakt een doosje, hij opent het doosje en er komt een mooie ring tevoorschijn "Esmee Jagt mag ik jou mijn achternaam geven? Wil jij met mij trouwen?" zeg Niall gespannen, ik heb tranen in mijn ogen van geluk. "Ja Niall! Ja dat wil ik" ik sta op en ga op mijn tenen staan en ik geef Niall een zoen. Ik hoor allemaal "ahwwss" van de fans maar ik focus mij alleen maar op Niall. Als we terug trekken doet hij de ring om mijn ringvinger. Ik loop het podium af. Ik loop naar Senay, Maud en Sharelle die ook mee waren. Ze rennen op mij af en ik ben aan het huilen van geluk. "Omg Esmee je gaat gewoon trouwen!!" Zegt Senay. "J-ja ik kan het nog steeds n-niet geloven" zeg ik snikkend in Senay haar armen.
Pov: Niall
OMG Esmee Jagt heet straks gewoon Esmee Horan. Ik kan niet geloven dat ze ja heeft gezegd. We zijn net klaar met de show. Ik kom de chillroom in en ik zie Esmee huilen in Senay haar armen. Vind ze het wel leuk dat we gaan trouwen? Senay ziet mij en ze knikt naar mij als teken dat ik naast haar kan gaan zitten. Ik geef haar een knuffel. "Babe wat is er? Waarom huil je?" Vraag ik bezorgd. "I-ik kan het gewoon n-niet geloven..." zegt ze snikkend. "Wat niet?" vraag ik terwijl ik mijn armen om haar heen sla. "d-dat we gaan trouwen ik b-ben zo blij" zegt ze snikkend. "Ik ook babe, ik ook" zeg ik en ik geef haar een kusje op haar voorhoofd
*1 week later*
Pov: Esmee
Senay, Maud, Sharelle, mijn moeder en ik zijn aan het shoppen voor een trouwjurk want we gaan over een maand al trouwen. We komen de winkel binnen, er komt een vriendelijke vrouw naar ons toe lopen. "Wie is de gelukkige?" Vraagt de vrouw. "Ik" zeg ik blij en vriendelijk. "Voor wat voor jurk ben je opzoek?" Vraagt de vrouw. "Een witte met een weide onderkant en de boven kant met kant" zeg ik blij. De vrouw knikt even en loopt dan weg. Even later komt ze met een jurk die ik aanpas. Ik vind hem zo mooi.
Ik loop naar een opstapje. Je ziet mijn buik er super goed in. "Deze is zo mooi" Zegt Sharelle. "Ik ben het er helemaal mee eens Sharelle" zegt mijn moeder. "Wij ook" zeggen Senay en Maud. "So what your gonna say to this dress?" vraagt de vrouw. "I'm gonna say yes to this dress" zeg ik iedereen juicht. Ik loop terug naar het pashokje en doe mijn kleren aan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMG ESMEE EN NIALL GAAN TROUWEN!
Ik hoop dat je dit deel ook weer leuk vind.
comment en vote even
Dit deel eeft 769 woorden!
Lots of Love Zarry_EJ_Nouis
STAYSAFE! <3
JE LEEST
Moral of the story ~Dutch~
FanficEsmee Jagt (20) is een doodnormaal meisje ze is beste vrienden met one direction ze woont ook bij hun. Als op een dag een van de jongens zijn gevoelens voor haar uit veranderd haar hele leven. Er komt een vinkje boven het hoofdstuk te staan als het...