Pov: Esmee
Het is 17:00 en de andere jongens komen over een uur thuis. "Niall?" Zeg ik. "Hmm?" Humt Niall. "Gaan we de andere jongens ook al vertellen of nog niet?" Zeg ik. "Als jij er klaar voor bent babe vind ik het goed!" Zegt hij lief. "Oke ik ben er wel klaar voor maar hoe gaan we dit vertellen?" Zeg ik een beetje gespannen. "Ze hebben ons heus wel gehoord gister avond dus dat hoef je niet te vertellen, als je gewoon zegt dat je vandaag je niet zo lekker voelde en dan bedenk jij de rest oke?" Zegt hij. "Ja ik vind het goed! Maar wanneer gaan we dit vertellen??" Zeg ik terug. "Misschien na het eten?" Vraagt hij. "Ja is goed!!" Zeg ik en ik geef hem een liefdevolle zoen. Niall gaat helmaal mee in de zoen en wilt verder gaan maar dat kan niet ik ben zwanger! "NIALL! Dit kan niet ik ben zwanger weet je nog?!" Zeg ik nep boos natuurlijk ik wil ook verder maar het kan gewoon niet. "Oh ja sorry was ik helemaal vergeten" zegt hij ongemakkelijk. "Hahaha Niall ik was maar nep boos tuurlijk wil ik verder gaan maar dat kan echt niet" zeg ik lachend. We knuffelen nog een poosje terwijl we friends kijken.
——————————
"Gezellig gehad gister avond?" Vraagt Louis met een grijns. "Ja heel gezellig toch Niall?" Zeg ik. "Ja ja zeker weten" zegt hij met een grijns op zijn gezicht. "Maar uh boys misschien ligt het aan mij maar ik heb best veel honger" zegt Liam. "Ik heb ook honger" zegt Niall zoals altijd . "Nou oke wat gaan we eten?" Vraag ik. "Pizzaaaa!" Antwoord Louis.Als we 30 minuten later het eten op hebben wil ik het gaan zeggen. "Jongens mag ik even de aandacht?!" Iedereen kijkt mij aan. "...ik voelde me vanochtend niet zo lekker nadat we de date hadden gehad ik heb 2 keer overgegeven maar toen besefte ik dat het kon zijn dat ik zwanger was..." ik gespannen naar Niall pakt mijn hand en knijpt er zachtjes in. "....ik riep Niall dus en zij dat we een test moesten gaan halen hij zei dat hij het zou doen en ik in bed moest blijven liggen hij ging snel in de auto zitten en reed naar de winkel....." ".....ik ging naar de wc en deed de test toen de resultaten te zien waren stonden er twee streepjes dus uh ja....." Niall kneep weer zachtjes in mijn hand. ".....ik uh ik ben zwanger" zei ik opgelucht.
———————————————————————-
Oeh Esmee heeft het verteld😌
Stem en laat even een reactie achter!Heb ook lang niet meer ge-update maar dat komt omdat ik toetsen moest inhalen.
Lots of love Zarry_EJ_Nouis
Dit stuk heeft 456 woorden😙✌🏼
JE LEEST
Moral of the story ~Dutch~
FanfictionEsmee Jagt (20) is een doodnormaal meisje ze is beste vrienden met one direction ze woont ook bij hun. Als op een dag een van de jongens zijn gevoelens voor haar uit veranderd haar hele leven. Er komt een vinkje boven het hoofdstuk te staan als het...