"Kluci, dneska jedu za kamarádkou a vrátím se, až v osm večer." Řekla po snídani Trace.
"Tak jo...." Souhlasil jsem a Hazz řekl "Já mám dneska sraz s kapelou, Liam vymyslel novou písničku, tak ji naskoušíme." Trace se celá rozzářila a řekla "Ale to je úžasný!" Harry se jen uculil a dodal. "Pokud Louis nemá dneska co dělat půjde se mnou."
"Cože?! Ne, to ne!" Protestoval jsem.
"Ale joo." Smál se Harold. "Ne!" "Jo!" "Nee" "Joo" "Kluci! Nechte toho a domluvte se bez hádání, já už musím, tak papapa." Poslala nám vzdušnou pusu a byla ta tam."Nepůjdu tam s tebou!" "Ale půjdeš, a zazpíváš nám!" "Neeeee" "Jo a už se nebudeme hádat." Zamračil se Harry a dál si ruce v bok, potom se ale začal smát a já se na něj nechápavě díval.
"Něco mě napadlo Lou....." Než jsem se nadál Harry si mě hodil přes rameno, jako kdybych byl lejounký, jak jeden z těch motýlů, co jsem je zas měl v břiše.
"Héj, pusť mě!" Bušil jsem ho do zad.
"Pustím, ale musíš slíbit, že půjdeš."
"Argh, fajn...." Zamračil jsem se a šel nevědomky kam.
"Hej, teď doleva!" Křikl na mě zezadu Harry. Neochotně jsem se vydal doleva."Tak se mi to líbí." Zazubil se Harry "Ale kušuj." Štěkl jsem na něj.
Chvíli jsme šli a pak jsem ucítil jeho ruku na mém pozadí. "Hejjjjjj, to nee" zrudl jsem. "Měl jsi tam špínu." Zasmál se Harry, no jasně......
"Ahoj Liame, brácho, už se nemůžu dočkat až to uslyším." Plácl si Harry s nějakým klukem.
"Kdo je tohle?" Zeptal se Liam.
"To je Louis, můj novej "bráška", už nejsem v děcáku." Chlubil se Hazz a u slova bráška udělal rukama uvozovky."Tak to je super!!!!" Rozzářil se Liam a přidal se právě příchozí blonďák "Jo bomba, těší mě Louisi, já jsem Niall."
"Ahoj" usmál jsem se na oba dva."Kde je Zayn?" Zeptal se Harry.
"Ty to nevíš?.... On, jaksi, odjel na rok do Austrálie.... takže...." Snažil se ze sebe dostat Niall."Aha...tak to, to bude fajn, tak jdeme dovnitř?" Řekl mírně sklesle Harry, ale hned mu na obličeji zase zazářil úsměv a řekl "Vítej v našem království Lou."
Vešel jsem do menšího domku který měl, typoval bych, tak tři místnosti.
"Tady si odlož bundu a boty, a tady v téhle místnosti zkoušíme, tady je koupelna a záchod a tady kuchyňka." Vychrlil na mě sympatický blonďák.
"Pěkný..." Koukal jsem, bylo to tam romantický.
"Tak jo kluci, Louise jsem sem vzal hlavně proto, abych zjistil jak zpívá." Zazubil se Harry. "Cože, ne, já-já neumím zpívat, n-neplítvejte se mnou čas...." koktal jsem a chtěl se propadnout.
"Ale prosimtě, podle mě se podceňuješ." Plácl mě Liam po rameni a vrazil mi do ruky mikrofon.
"Ne-" začal jsem. "Ale jo a už nezlob!" Okřikl mě Harry.
"Ugh- fajn...." Zazpíval jsem první písničku co mě napadla, Shallow od Lady Gaga a všichni na mě koukali.
"Páni, já říkal, že se podceňuje!" První promluvil Liam. "To bylo bombastický" dodal Niall a Harry se na mě jen díval a leskly se mu oči. "J-jo, bylo to hezký. Tak, budeš s náma chtít zpívat?" Dostal ze sebe po chvíli.
"No já, nevím...." Řekl jsem tiše.
"Ale víš, odteď jsi částí kapely One direction kamaráde." Zasmál se Niall a Liam přikývl."Tak...tak dobře, ale teď zazpíváte na oplátku vy mě." Uculil jsem se a oni se po sobě podívali a stoupli si k mikrofonům.
Zazpívali nějakou písničku, co neznám, možná byla jejich a když zpívali, konečně jsem zaslechl Harryho zpívat, všichni zpívali dobře, ale Harry.....to bylo prostě krásný.
Skončili a já začal tleskat a usmíval jsem se na ně.
Potom nám Liam ukázal text písničky, kterou složil a my jsme se to snažili nějak zhudebnit. Bavili jsme se dobře, až jsme si nakonec uvědomili, že je šest hodin, tak jsme šli po svých.
"Byl jsi fakt dobrej." Řekl po chvíli Hazz
"Díky, ale ne tak dobrej j-jako ty." Harry se uculil a dal mi ruku kolem ramen. Šli jsme, začala být dost velká zima a já se nekontrolovaně začal klepat."Je ti zima?" Zeptal se Harry "N-ne to je v p-pohodě." Vykoktal jsem ze sebe.
"Ale nekecej mi." Ušklíbl se a sundal si bundu a přehodil mi ji přes ramena.
"Ne, počkej, a co ty? Nebude ti zima?"
"Neboj, já mám otužileckej výcvik." Začal se smát a já nevěděl, jestli to myslí vážně, nebo ne.Dorazili jsme domů a Trace tam ještě nebyla, šel jsem nám udělat palačinky. Vyhazoval jsem je z pánve a zase chytal, jenže jedna skončila na horní poličce.
"Mmmmm, co to tu cítím?" Uslyšel jsem Harryho. "Palačinky, a z jedné bude nejspíš kuchyňská dekorace." Zasmál jsem se a snažil jsem se na ni nějak zázračně dosáhnout.
Najednou jsem ucítil Harryho teplý dech na mém zátylku a naskočila mi husí kůže.
"Bohužel to nebude kuchyňská dekorace, ale dekorace do něčího žaludku zasmál se a natáhl se pro ni, takže mě lehounce namáčkl na linku. Položil palačinku k ostatním a ušklíbl se. "Začíná se ti to pálit." Ukázal směrem k pánvičce, na kterou jsem jaksi zapoměl....
"Byla to delikatesa." Pochválil mě Harry. "Co teď?" "Raymana?" "Nemám náladu." "Tak nevim" "Já bych možná věděl." Vstal a naznačil mi ať jdu za ním.
Došli jsme do jeho pokoje. "A co tady jako budeme-" nedořekl jsem, protože mě Harry přitiskl na zeď, takže se mi to poslední slovo zaseklo v krku.!little Smooth WARNING!
"Odvoď si sám Boo." Ušklíbl se a přiblížil se k mým rtům. Ucítil jsem jeho rty na těch mých a zachvěl jsem se. Harry mě chytil za boky a přitáhl si mě co nejblíž. Já mu propletl prsty mezi jeho roschuchem, což jsem toužil, už když jsem ho viděl na fotce, jen jsem o tom nebyl přesvědčený.
Harry mě hladil po zádech a potom sjel na moje pozadí, trošku jsem nekontrolovaně vzdychl a on se jen zašklebil."Jsem doma!" Uslyšeli jsme ze spoda a nevím proč, ale oba jsme se začali smát.
"Ještě si to někdy zopakujeme Boo...." Zašeptal mi Harry do ucha a odešel dolů a já se po chvíli vydal za ním a Trace.
Veselé Vánoce všem zlatíčka🎄❤️🤭
Děkuju za všechny přečtení, moc si toho cením, je to fakt super dárek k Vánocům.
ČTEŠ
Nevlastní brácha || Larry ||
Teen FictionLouisova adoptivní mamka Trace, se jednoho dne rozhodne adoptovat ještě jednoho kluka, který mu dočista změní pohled na život. (Hlavně milostný život😌) Nebude to velkej smut, jen tak z 70% i Guess, takže věkový omezení není, stejně by jste ho poruš...