'Louisi, vstávej, dneska je pátek, to přežiješ, potom je víkend, tak to tam vydržíš a až se vrátíš, mám pro tebe překvápko.' usmívala se Trace od ucha k uchu.
Trace je moje adoptivní mamka, je to ta nejůžasnější "mamka" kterou si můžete přát, je něco jako moje nejlepší kamarádka. Je jí čerstvě 30.
'Už lezu' zabručel jsem a přetočil se na druhý bok.
...
'Tak moji milý, užijte si nastávající prodloužený víkend. Chvíli si odpočinete od školy, ale dám vám takový úplně maličký domácí úkol." Dořekla naše třídní.
Celá třída zabručela na nesouhlas, ale paní učitelka to ignorovala."Každý si vypočítáme příklady v pracáku na straně 17, 18 a 19."
Všechna slova protahovala, jako kdyby jsme ji náhodou neslyšeli a gestikulovala u toho tak, že málem tancovala.
Naštěstí zazvonilo na konec hodiny....
'Jsem doma!' křikl jsem mezi dveřmi.
Nic
'Trace?'
Nic
Sundal jsem si bundu, boty a čepici. Šel jsem si umýt ruce a pak se vydal do kuchyně, kde jsem si nalil džus a zakousl se do včerejší večeře.Pak jsem zpozoroval vzkaz na lince.
Ahoj Louisi,
Vrátím se kolem šesté.Měj se, Trace ;*
Bylo kolem půl páté, tak jsem si šel dát sprchu a rozvalil jsem se u televize.
Potom jsem si, ale něčeho všimnul.Byla to fotka, pohozená na stolku u gauče. Když jsem se na ni podíval, zjistil jsem, že je na ní nějaký pán....spíš kluk.
Že by si Trace našla přítele? Ale to ne, vždyť ten kluk nemůže být o moc starší než já.
Chvíli jsem se na tu fotku díval a po chvíli jsem si uvědomil, že na něj koukám déle, než je u mě zvykem. Dal jsem fotku zpět tam kde byla a věnoval pozornost dokumentu o koalách.
...
Bylo už po šesté když jsem zaslechl auto zajíždějící na náš pozemek.
Po chvilce jsem uslyšel z chodby cinkání klíčů a....hlasy.Trace si s někým povídala. Nezvedal jsem se. Čekal jsem, co bude.
Tahle kapitolka je kratší, myslím že všechny budou nějak takhle dlouhé. 😅🥰
ČTEŠ
Nevlastní brácha || Larry ||
Teen FictionLouisova adoptivní mamka Trace, se jednoho dne rozhodne adoptovat ještě jednoho kluka, který mu dočista změní pohled na život. (Hlavně milostný život😌) Nebude to velkej smut, jen tak z 70% i Guess, takže věkový omezení není, stejně by jste ho poruš...