Merhaba arkadaşlar 157 kişi olmuş uz hayırlı olsun . Lütfen oy verin ve yorum yapın sizleri çok seviyorum .
Eve gidene kadar yolda Elif ile birlikte bol bol sohpet ederek yürüdük. Ama Cenk hep arkamizda idi. Bu çocuğun derdi ne . Elif çok iyi ve tatlı bir kız aslında o eskiden Cenk in arkadaşı ali ile çıkmış ali siyah saçlı yeşil gözlü bir çocuk .
' neden ayrıldıniz ' dedim .
'biz çok iyi idik ama o bilmiyorum yani ayrılmak istedi '
Sanki benden bir şeyler saklıyor gibi idi . Ama biz yeni knk olmuştuk yani illaki söylemesi gerekmez di .
' senin hiç sevgilin oldu mu ? ' dedi
' benim gibi bir kız in eski sevgilisi mi bak sen çok güzel sin ama ben değilim tek bildiğim şey şu an sevgilim olduğu yazlık ta tanıştık adı EMİR ( vini uhera ) ve koyu kahve saclari var harika biri onu çok seviyorum ' Dedim .
Elif ile telefon numaraları mızı birbirimize verdik . Ve bizim evin alt Mah durdu .
' burasi benim evim bay bay ' dedi .
'bay ama ben kırtasiye Nerede bilmiyorum defter almam lazım ' dedim.
' tamam birlikte gideriz 'dedi
Ayrıldık ben eve doğru gidiyordum
Ve sonunda apt kapısının önüne geldim ama kapı açılmıyor du .
Biri :
' kapı açılmıyor mu ? Şaşkın penguen ' dedi
Arkami döndüm ve Cenk amanın
Şifreyi girdi ve kapıyı açtı içeri girdi ama ben ona şaşkın şaşkın bakıyor dum .
' içeri girmeyi düşünüyor musun acaba ? Şaşkoloz. '
Pis pis bakıyordu ve kolunun altından geçtim içeri girdim.
Ve ' sen de mi burada oturuyor sun yoksa '
' evet şaşkın penguen burada oturuyorum . Ve tam karşınızda ki evde oturuyorum. geçmiş olsun ' dedi .
Ben sanki çokta tin bakışı attım .
Ama Cenk benim karşı komşumdu lanet beni buldu .
Koşarak eve indim ve Cenk babam a
' Merhaba ben karşı komşunuz un oğlu Cenk bir yardıma ihtiyacı niz var mı ? '
Allah Allah çocuk iyi niyetli mi anlamadım .
Babam ' Sağol oğlum gerek yok ' dedi
Hemen içeri girdim
' görüşürüz Arzen ' dedi
' bay bay Cenk ' dedim.
Ama o harika bir şekilde saçını düzeltti ve kendi evinin kapısını çaldı .
' Merhaba anne ' dedi ve kapıları kapandı . Offfffff bu ne ya sanki her şey ayarlan miş gibi .
Tel çaldı ve odama geçtim arayan emre idi hemen tel açtım ve güzel bir ses bana
' Merhaba aşkım ' dedi .
Arkadaşlar bir dahaki bölüme görüşürüz ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELKİ SEN
ChickLitarkadaşlar ben size mükemmel bir hikaye vermiyorum , ben size sadece kendi yazdığım bir hikayeyi sunuyorum. :-)