2 . AD

143 9 3
                                    

Çok özür dilerim . Ben hastaneye gittim ve dün iki bölüm yazamadım. Çok Üzgünüm ...:'(

      Bu çocuk ne yapmaya çalışıyor . Bi pislik oluyor bi tatlı bu ne şimdi .

Yuh ama yuh . Sıkıldım lanet olsun bu Neeeee Arzen senin sevgilin var ve çok yakışıklı bir erkek artı sana tapıyor resmen hem Cenk pislik ukala salak ve kötü kalpli .

Kedim pencerede duruyordu ve bir ses geldi kedi korktu ve kaçtı tüyleri iki kat olmuş tu . Tabi bende korktum biraz tamam tamam itiraf edeyim baya korktum .

" oo penguen in kedisi var . "

" bir benim bir adım var. iki benim kedim var ne olmuş. te allahim !. "

" adın ne küçük kedili penguen?  "

Allahım çocuk bunu derken zevk alıyordu hemde aşırı derecede .

"Adim ARZEN ILGIN soyadım DİNÇER "

" woooow ismin güzel mis .  benimde iki adım var ikinci sini bilmek ister misin ? "

Pis pis güldü .

" ne o çok mu komik. insan hiç kendi adına güler mi  ? "

" güler tabi benim ki gibi olursa güler "

Mal mi bu çocuk

" söyle me dicem ama çok merak ettim "

bana baktı ve güldü

" hadi söyle hadi yaaa "

" tmm tmm bak istediğin kadar gülebilir sin . Bak söylüyor um 2. Adım  Mahmut "

" ne ne dedin Mahmut mu cenk Mahmut iyiymiş "

" bence çok saçma one öyle Mamur der gibi " dedi

Ona manalı gözlerle baktım ve

" benim rahmetli dedemin adı Mahmut " dedim

" ao ya bak ben Iii ii yani şey başınız sağ olsun " dedi  sanki yaramaz çocuklar bir şey yapınca utanır ya onun gibiydi.

" sorun yok boş ver " dedim ama aklıma bir şey geldi ama demedim .

" kedinin adı ne " dedi konuyu değiştirdi hemen .

" büyü adı büyü onu çok küçükken buldum " dedim ve o da bana

" bekle beni " dedi ve elindeiki yavru kedi ile geldi .

" aman tanrım offff bunlar çok tatlı ama daha çok küçükler .  Adları  ne? 

" tamamen siyah olan prens patisinde beyaz olan prenses anneleri ölmüş tu onları ben sahiplendim "

" çok rahatlatır ben Üzgün olunca büyü  hep yanıma gelir ve yanıma yatar sonra mırlar . " dedim ve güldüm .

Bana bakıp kedileri yere koydu ve demekki o da kedi seviyordu . Saçını yine düzeltti .

" ben 15 dk  ya aşağidayim kırtasiye ye gidicez dimi knk ?"  Yüzünde tuhaf bi şey var di ama anlamadım .

Knk dedigine cok sevindim . Ne dedi o gidicez mi dedi 2. Çoğul kullandı  ve knk dedi . Bu harika knk evet Arzen o senin gardaşin knk .

" gidecez tabi knk . Artık knk yiz dimi ?

Evet tatlılar bu günlük bu kadar dün iki bölüm yayinlayamadiğim için çooook Üzgünüm ve bu bölüm u geç yazdığım için . Ama sizleri çok seviyorum . :'( lütfen kötü bile olsa ilk kitap im yanlış lari mı bilmem için yorum yapın . Bay Bayyy .

BELKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin