Selepas makan tengah hari, aku dan Adot bersantai di bawah sebuah pohon rendang. Kami duduk bersebelahan menghadap laut di atas sebatang pokok kayu tumbang. Deburan ombak mendamaikan suasana. Aku menguis-nguis pasir dengan kakiku. Adot memusingkan badannya lalu bersandar ke tubuhku.
"Malam ni kita tidoq dalam kereta lagi ka?" Adot membisikkan soalannya ke telingaku.
"Kalau hang mau, aku ok jaa... Takut hang la tak selesa tidoq dalam kereta" Aku menduganya semula.
"Uish aku ok ja... Best pa semalam... mmm" Adot membuat suara manja. Aku terus jadi teruja.
Lebih kurang pukul 3 petang, aku keluar untuk ke pekan berdekatan untuk mendapatkan bekalan kami. Aku mengambil kesempatan untuk merencanakan suatu rancangan yang bakal menjadikan malam ini malam yang terindah untuk aku dan Adot.
Hampir jam 5.30 petang baru aku kembali ke tapak perkhemahan kami. Beberapa orang kawan kami sudah pun mula mandi laut.
"Lamanya hang keluaq... dah la tak ajak aku sekali" Adot buat muka merajuk.
"Tak leh la kita kerap sangat berdua, nanti depa yang lain jelez lak" pujukku.
"Hmm...pandai hang nohh" Adot menepuk bontotku nakal. Aku terkesima sebentar tapi dalam hatiku bagai berbunga-bunga.
Selesai makan malam tu, kami semua berkumpul sekeliling unggun api kecil dan berborak. Menjelang pukul 10, beberapa orang dah mula membawa diri ke khemah untuk tidur. Adot memandang ke arahku sambil mengangkat keningnya.
"Jom kita..." aku menyentuh dan meramas sedikit pehanya.
Kami berdua, orang yang terakhir bangun. Setelah memadamkan api, kami berjalan ke arah keretaku yang diparkir di tepi jalan di atas tebing.
Seperti semalam kami pergi ke kedai makan dulu, cuma malam ni kami pergi menaiki kereta ke kedai yang jauh sedikit. Selesai menjamu selera, kami masuk ke dalam kereta dan aku mula memandu.
"Eh! awat kona kot ni?" tanya Adot apabila aku membelok ke kanan di simpang keluar.
"Takpa laa... kita ronda dulu sat" terangku sambil tersengeh ke arahnya.
Aku memandu keretaku ke arah sebuah hotel berdekatan. Aku parkirkan kereta di tempat letak kereta hotel tersebut.
"Surprise..." aku menepuk peha Adot yang masih terpinga-pinga.
"Malam ni kita tidoq dalam bilik air-cond" aku memandang tepat ke muka Adot untuk melihat reaksinya. "Aku dah booking masa keluaq petang tadi"
Terkebil-kebil Adot memandang wajahku, "Patut la keluaq lama sangat..." bisiknya perlahan.
"Tak aci la hang kena tidoq dalam kereta dua malam... kesian kat hang haha" usikku.
"Uish aku ok ja... best pa tidoq dalam kereta semalam" Adot seakan mengenyitkan matanya. Mungkinkah dia sedang memberi signal kepadaku?
"Jomlah kita masuk bilik" ajakku.
Kami berjalan beriringan sambil bersembang dan bergurau menuju ke bilik yang telah kutempah di tingkat 6.
"Wahh...sempoi arr bilik ni" puji Adot sebaik kami memasuki bilik.
Dia melompat lalu terus berbaring di atas tilam empuk katil bersaiz Queen di tengah-tengah bilik hotel itu.
"Ni kalau check-in dengan awek memang best ni. Mau tak tidoq malam aku haha" gurau Adot.
"Amboi hang ni, dah besa ka dok buat projek-projek ngan awek ni? Mentang-mentang la muka ensem dan body sado haishh..." usikku.
"Ahaha mana ada... aku ni bukannya berani sangat ngan pompuan. Saja melawak jaa pun" Adot tersengih memandang mukaku.
"Alaa...takkan la ensem macam hang ni tak penah ada experience langsung... kena raba-raba ka, kena isap ka..." aku mengusik lagi sambil duduk di sebelahnya.
YOU ARE READING
Antalogi Kali Pertama
Short StoryKoleksi kisah-kisah aksi seksual kali pertama boyxboy. Mengandungi banyak adegan panas dan bahasa yang mungkin tidak sesuai bagi sesetengah pihak. Jika anda tidak suka, tolong jangan baca.