Adot

1.5K 11 4
                                    

Semasa menunggu result SPM, beberapa rakanku mencadangkan untuk pergi berkhemah di tepi pantai. Kami memilih untuk berkhemah 3 hari 2 malam di Pantai Kilat, Batu Feringgi. Kami berlapan pergi dengan menaiki mini van milik keluargaku.

Seperti biasa, sahabat karibku (yang juga crushku) menjadi co-pilot. Semua orang tahu, jika dia ikut bersama, tempat duduk di sebelahku itu hanya untuknya. Nama sebenarnya ialah Abdullah, tapi kami semua memanggilnya Adot.

Kami mula berkawan rapat apabila Adot pindah masuk ke sekolahku semasa kami di tingkatan 3. Dia baru berpindah ke kampungku dari Kedah. Orangnya memang hensem giler. Rambutnya agak kerinting. Tinggi dan tegap... maskulin giler. Matanya yang paling menarik. Jenis mata yang jika kita lihat akan terasa cair dan tenggelam di dalamnya. Ramai yang tergila-gilakannya, baik perempuan mahupun lelaki.

Kami sampai ke pantai lebih kurang pukul 3 petang. Kami memasang dua buah khemah dan kemudian terus mandi laut. Keletihan mandi, semua jadi malas nak masak, jadi kami menjamu selera di sebuah gerai makan berdekatan selepas maghrib. Balik ke tapak khemah, kami memasang unggun api dan berborak-borak. Iwan bermain gitar, rakan-rakan yang lain menyumbangkan suara. Aku dan Adot, masuk ke khemah untuk mengemas tempat tidur kami.

"Dengan barang-barang kita ni semua, khemah ni macam sempit la nak tidoq 4 oqang" keluh Adot.

"Tu laa... Dah la panaih" rungutku pula.

"Bob ngan Dodi tu lah gemok haha... Tidoq buas pulak depa tu..." tambah Adot.

"Berdengkoq pun kuat" aku ketawa. Adot pun ikut ketawa.

"Tak leh jadi camni" Adot nampak kurang seronok.

"Haaa...aku ada cadangan" bisikku.

"Apa dia?" tanya Adot juga berbisik.

Aku mengajak Adot untuk tidur dalam kereta dan dia bersetuju. Kami segera memaklumkan kepada mereka yang lain. Kami memanjat tebing yang memisahkan pantai dengan jalanraya untuk ke keretaku.

"Alang-alang kita naik ni, jom pi makan ka minum lu" cadangku.

"Boleh gak" Adot cepat jer setuju.

Kami makan, minum dan sembang kat kedai tadi. Kalau kami berdua ja memang rancak kami sembang selalunya. Ada ja cerita, gossip atau lawak di antara kami.

Hampir pukul 2 pagi baru kami beredar ke kereta. Kami jenguk ke bawah. Ternyata mereka yang lain sudahpun masuk tidur ke dalam khemah.

Aku menghidupkan enjin kereta dan membuka air-cond. Kami memilih untuk tidur di bahagian belakang kerana lebih luas dan selesa. Kami tutup kerusi tengah dan turunkan kerusi ke posisi paling rata untuk tidur. Adot mengambil kerusi di sebelah kanan dan aku di sebelah kiri. Di atara kami ada kawasan kosong supaya kami lebih bebas dan selesa.

Kami sambung semula berbual tapi lama-kelamaan ternyata Adot sudahpun terlena. Tak lama kemudian terdengar dengkuran lembut menandakan Adot sudahpun nyenyak.

Aku belum dapat tidur. Aku pandang sekujur tubuh sahabatku dalam cahaya rembulan. Dia kelihatan sungguh tenang dan seksi. Dia memakai seluar jeans sekerat yang hanya sampai ke separuh peha. Bajunya, t-shirt longgar tidak berkolar dan tidak berlengan. Walaupun pejam, matanya tetap menawan. Bulu matanya yang lentik dan tebal. Hidungnya mancung dan bibirnya... nampak begitu sedap untuk dikucup. Dagunya jenis yang bagai terbelah dua.

Lama aku perhatikan dia... menikmati keindahan ciptaan tuhan yang sedang lena tidur di sebelahku. Hatiku jadi berdebar. Timbul keinginan untuk meneroka tubuh itu terutama kawasan sulitnya yang penuh rahsia.

Aku turun ke lantai dan duduk di kawasan kosong di antara kami. Kelihatan ada bonjolan kecil di bawah zip seluar jeans Adot. Aku memegang lembut bonjolan itu mengunakan telunjuk dan ibu jariku. Ternyata itu adalah pedang remaja Adot yang separuh tegang.

Aku picit-picit lembut, bonjolan itu membesar sedikit dan terasa semakin padat. Hatiku jadi tidak keruan. Keinginanku semakin meluap. Jantungku berdegup laju. Takut tapi sangat-sangat mahu.

Dengan tangan yang terketar-ketar, aku turunkan zip seluar Adot perlahan-lahan. Aku singkap bukaan zip itu dan mula meneroka ke dalam. Kini hanya fabrik nipis seluar dalamnya yang memisahkan pasak terunanya dengan jari-jemariku. Aku picit-picit lagi bonjolannya dengan lembut. Semakin lama, bonjolan itu semakin mengembang dan mengeras. Ada lembapan kecil muncul pada bahagian kepala, menunjukkan pemiliknya sudah terangsang membibitkan air mazinya. Aku mengusap-usap lembut batangnya ke atas dan ke bawah. Pedang sakti itu tertujah-tujah seakan mahu dibebaskan.

Aku singkap getah seluar dalamnya dan tarik ke bawah. Nahh...muncullah batang padu sahabatku itu, terpacak tegak, seperti seekor Cobra yang kembang. Aku ramas lembut senjata mekar yang panas itu. Semakin ia terkial dan mazi muncul lagi di kelopak kecil pada kembang cendawannya yang mekar. Aku jilat cecair itu seperti ianya madu yang sangat enak.

Tiba-tiba Adot bergerak membetulkan duduknya. Aku tersentak lalu berundur sedikit. Dia menganjak bontotnya ke belakang membuatkan seluarnya lebih terlondeh. Jantungku berdegup kencang kerana takut dia terjaga. Aku menunggu sehingga pernafasannya kembali normal dan pasti yang dia benar-benar sedang lena.

Aku hampiri semula tongkat keramatnya yang ternyata masih teguh padu berdiri. Aku singkapkan seluar dalamnya hingga menampakkan dua biji permata benihnya yang agak besar. Usahaku agak mudah kerana seluarnya sudah terlorot hingga ke peha. Senjata mekarnya berdiri padu, sedikit melengkung ke bawah. Hampir tujuh inci panjangnya. Paling indah kepala cendawannya yang mekar, sungguh besar dan nampak ranum.

 Paling indah kepala cendawannya yang mekar, sungguh besar dan nampak ranum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku meramas lagi batang remaja Adot. Ku usap lembut dan kemudian aku urut naik turun. "Mmm..." satu desahan muncul dari mulut Adot. Mungkin dia sedang bermimpi, fikirku. Air mazinya terbit lagi, lalu aku jilat dan terus mengulum seluruh kepala mekar itu. Adot seperti teruja kerana dia mendorong batangnya untuk masuk lebih banyak ke dalam mulutku.

Aku semakin berani. Kepala mekarnya aku kulum dengan rakus. Lidahku mengusap kulit kepalanya yang tegang dan licin. Lubang kecilnya aku kuis manja dan mazinya yang semakin terbit kujilat dengan rakus. Adot semakin mendorong batangnya masuk lebih dalam. Aku menyonyot hampir separuh panjang batangnya keluar masuk mulutku. Dorongan Adot pula semakin laju. Dadanya berombak dengan nafas kencang. Keluhan-keluhan kecil semakin kedengaran.

Aku memberanikan diri untuk deep-throat batang kekar itu. Kepala mekarnya menyusup masuk ke kerongkongku yang ketat dan licin. "Aaahh..." kuat desahan Adot dan tiba-tiba tangannya memegang kepalaku dan meramas rambutku. Batangnya berdenyut-denyut. Aku menahan nafas selama mungkin. Adot mengenjut-enjut sedikit seperti sedang menutuh kerongkongku.

Apabila sudah kehabisan nafas, aku keluarkan zakarnya dari kerongkongku. Aku nyonyot batangnya keluar masuk semula. Sesekali terdorong jauh kekerongkong. Sebelang tanganku mengusap-usap dua permata hikmatnya. Adot mula meliuk lentok, kakinya seakan kekejangan. Dapat kurasakan aliran elektrik seperti mengalir dari dua permatanya hingga ke kepala cendaannya yang mekar.

"Uuuhhh..." Adot mendorong batangnya ke dalam, dan "Ahhh..." air maninya memancut memenuhi rongga mulutku, berdas-das tembakannya. Selesai dia memancut, tubuh Adot terkulai keletihan. Aku berusaha memakaikan semula seluarnya semampuku. Kemudian aku kembali ke kerusiku dan tidur.

Esok paginya, sekitar subuh, kami bangun dan kembali ke kawasan khemah. Aku berasa lega kerana Adot tidak berubah sikap, malah tidak menyebut apa-apa tentang kejadian semalam.

(PENGALAMAN PERTAMA ADOT MENDAPAT BJ)

Antalogi Kali PertamaWhere stories live. Discover now