Bayim tiba dalam pukul 8 malam dengan memakai baju T tanpa kolar yang agak sendat dan seluar bola yang agak loose. Aku mengajaknya masuk ke bilikku dan kami duduk di katil.
"Adik nak tengok video ka TV?" soalku.
"Abang da video blue lain pulak ka?" soalnya tersipu-sipu
"Ada jaa... Adik nak video yang camana?" aku ingin tahu apa yang dia gemar.
"Ada dak yang laki negro, pompuan jepun ka?" Bayim makin tersipu-sipu. Mukanya sudah sedikit kemerahan kerana segan.
"Jap Abang cari..." aku menyelongkar koleksi peribadiku dan memilih video bisex, lelaki negro, lelaki mat saleh dan pompuan jepun. Aku memasang video pada TV dalam bilikku dan mengajak Bayim duduk di atas katil sambil kami bersandar ke dinding.
Kami duduk sebelah-menyebelah. Bahu kami bersentuhan. Bayim mula kusyuk menonton adegan di kaca TV. Aku mengambil dua biji bantal untuk menjadi lapik sandaran kami supaya lebih selesa. Bayim memberi sedikit ruang semasa aku memasang bantal di belakangnya. Matanya tetap terpaku ke kaca TV.
Aku sendiri tidak begitu memberi perhatian kepada video yang dimainkan. Aku lebih asyik memberi perhatianku kepada Bayim. Dia tampak begitu comel malam itu. Wajahnya yang innocent begitu fokus kepada video. Cahaya dari TV bermain-main dalam tasek matanya yang dihias bulu matanya yang lentik. Rambutnya yang ikal masih agak lembap dan berbau syampoo. Aku merapatkan kepalaku ke lehernya dan menghirup bau harum sabun. Bayim ni memang pembersih orangnya. Cuma pakaiannya saja yang agak lusuh kerana dia bukanlah daripada keluarga yang berada.
Bayim membetulkan duduknya. Mataku melorot ke arah seluar bola yang dipakainya. *Adik*nya sudah mula menegang dan semakin terpacak dalam seluar berfabrik lembut itu. Gayanya budak ni memang tak suka pakai seluar dalam haha...
"Besaqnya batang negro tu..." puji Bayim
"Batang Adik pun besaq jugak aih haha..." aku menunjuk ke arah *adik*nya
"Ahaha beshe beshe jaa laaa..." Bayim ketawa
Aku meletakkan tanganku ke pehanya. Licin sungguh kulit Bayim. Rasa seperti membelai kain sutera. Bayim membuka sedikit kelengkangnya. Batangnya semakin mencanak ke atas. Aku meraba-raba dan membelai pehanya dan semakin bergerak ke atas. Sampai ke pangkal peha, aku menyeluk masuk ke dalam seluar pendeknya. Aku meraba kawasan di kerandutnya. Bayim sedikit tersentak tetapi selamba ja dia sengih ke arahku.
Bayim merendahkan duduknya sehingga hampir-hampir dalam keadaan berbaring. Aku menambah bantal di belakangnya dan mula merangkul kerandutnya dan meramas-ramas lembut dua biji permata di dalamnya. Bayim kelihatan semakin menikmati layananku.
"Aaaahhh..." lembut erangan manja dari bibirnya.
Aku meraba-raba bahagian di antara kerandut dan anusnya. Meliang-liuk kaki Bayim menikmati kegelian yang nikmat. "Mmm..." matanya terpejam, kangkangnya meluas dan bontotnya terangkat. Aku teringin nak menguis gerbang terunanya, tapi aku tangguhkan dulu kerana tak mahu dia fikir yang bukan-bukan.
Aku mengeluarkan tanganku daripada seluarnya, mula meraba perutnya yang rata dan sedikit berotot. Kulitnya begitu mulus... aaahhh *adik* aku pula yang stim. Aku mencari puting-putingnya dan kubelai satu persatu. Bayim terus memejamkan mata, wajahnya nampak berahi, puting-putingnya menegang dan tertonjol keras.
"Comel betul adik abang..." bisikku ke telinganya dan terus kucium pipinya dengan lembut. Bayim membuka mata memandang mataku dan memberi senyuman manja.
Aku mengangkat bajunya untuk kutanggalkan, dia mengangkat tangan untuk membantuku. Terserlah ketiaknya yang belum berbulu. Haruman badannya menambah berahiku dan memberi kekuatan untuk aku terus melayan kesangapannya yang semakin membuak.
YOU ARE READING
Antalogi Kali Pertama
Short StoryKoleksi kisah-kisah aksi seksual kali pertama boyxboy. Mengandungi banyak adegan panas dan bahasa yang mungkin tidak sesuai bagi sesetengah pihak. Jika anda tidak suka, tolong jangan baca.