tres

74 19 17
                                    

❛ our rectangular chat is in bloom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❛ our rectangular chat is in bloom.
i’m making roses blossom with my thumb. i think i’m getting drunk with the scent. it’s our own secret garden ❜

ㅡ blueming, iu

(✿ ͡◕ ᴗ◕)つ━━✫・*。

«¡Aquí estamos! Το σπίτι μου βρίσκεται ακριβώς στη γωνία.»

Η Κάρολ περιεργάστηκε το σπίτι που ήταν στολισμένο με λαμπάκια και φωτεινά αστέρια από πάνω μέχρι κάτω και χαμογέλασε.

Έβαλα το κλειδί στη πόρτα και το γύρισα δύο φορές. Μόλις η Κάρολ μπήκε στο σαλόνι, ένιωσα τις παλάμες μου να ιδρώνουν· ήταν η πρώτη φορά που έφερνα κορίτσι στο σπίτι.

Η κοπέλα με τα μπλε ηλεκτρίκ μαλλιά έβγαλε τα μαύρα μποτάκια της και τα άφησε δίπλα στη πόρτα. «Πάνω είναι το δωμάτιό σου;» με ρώτησε. Έμεινα να την παρατηρώ για λίγο σαν χάνος: τα μακριά μαλλιά της έπεφταν ατημέλητα στους ώμους της και πλαισίωναν το πρόσωπο με τα πιο όμορφα χαρακτηριστικά που είχα δει. Η Κάρολ πάντα έδειχνε εκθαμβωτική χωρίς καν να προσπαθεί.

«¿Qué? Αα, ναι ναι! Πρώτη πόρτα αριστερά, μόλις ανέβεις την σκάλα. Μπορείς να πας πρώτη, αν είναι. Θα πάω να μας φτιάξω κάτι να φάμε και θα ανέβω αμέσως μετά» πρότεινα και εκείνη έγνεψε.

«Οκέυ. Θέλω να πάρω μία βιντεοκλήση τους δικούς μου για να τους πω ότι θα αργήσω. Για να μην ανησυχήσουν πιο πολύ» εξήγησε και εγώ κούνησα το κεφάλι μου ζωηρά. Η Κάρολ χαμογέλασε κάπως αμήχανα και άρχισε να ανεβαίνει τη σκάλα.

Ψαχούλεψα για λίγο τα ντουλάπια και άφησα μια μικρή κραυγή χαράς όταν ανακάλυψα ένα κουτί γεμάτο με marranitos (παραδοσιακά μεξικάνικα μπισκότα για τα Χριστούγεννα φτιαγμένα από γλυκό ψωμί με μελάσα που μοιάζουν με γουρουνάκια στο σχήμα). Ευχαρίστησα από μέσα μου τη Mamá που προνόησε να αγοράσει marranitos νωρίτερα από άλλες χρονιές φέτος και αφού έβαλα μερικά σε ένα γυάλινο μπολ, πήγα να ετοιμάσω δύο κούπες champurrado.

blueming Where stories live. Discover now